FUNDECO: “Xarxa Comunica i Emprèn”

Josep Espín,

FUNDECO: “Xarxa Comunica i Emprèn”


La Fundació de la Comunicació t'ajuda a posar en marxa la teva idea de negoci

Dimecres, 23 de setembre de 2015 , a las 16h
Fundació de la Comunicació
C/ València, 227, Barcelona
 
La Fundació de la Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques i Periodisme presenta el projecte Xarxa Comunica i Empren (Xarxa CIE) on l’objectiu és impulsar les inquietuds i consolidar les iniciatives emprenedores dins del sector de la publicitat, les relacions públiques i el periodisme. Aquesta ajuda va dirigida a tot el sector i també a joves que han finalitzat o estan a punt de finalitzar els seus estudis universitaris, i a professionals que han perdut la seva feina però gaudeixen de l’experiència necessària en el sector per formar part d’un equip emprenedor. En cas de superar el procés de selecció, podràs gaudir d’un programa empresarial d’assessorament especialitzat totalment gratuït. Tindràs el suport de consultors reconeguts per la Unió Europea en matèria d’emprenedoria  professional dels sectors de la publicitat, relacions públiques o periodisme. Així doncs, si participes podràs convertir la teva idea de negoci en un negoci invertible que serà presentat a empresaris d’èxit.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies