FUNDECO: “Xarxa Comunica i Emprèn”

Josep Espín,

FUNDECO: “Xarxa Comunica i Emprèn”


La Fundació de la Comunicació t'ajuda a posar en marxa la teva idea de negoci

Dimecres, 23 de setembre de 2015 , a las 16h
Fundació de la Comunicació
C/ València, 227, Barcelona
 
La Fundació de la Comunicació, Publicitat, Relacions Públiques i Periodisme presenta el projecte Xarxa Comunica i Empren (Xarxa CIE) on l’objectiu és impulsar les inquietuds i consolidar les iniciatives emprenedores dins del sector de la publicitat, les relacions públiques i el periodisme. Aquesta ajuda va dirigida a tot el sector i també a joves que han finalitzat o estan a punt de finalitzar els seus estudis universitaris, i a professionals que han perdut la seva feina però gaudeixen de l’experiència necessària en el sector per formar part d’un equip emprenedor. En cas de superar el procés de selecció, podràs gaudir d’un programa empresarial d’assessorament especialitzat totalment gratuït. Tindràs el suport de consultors reconeguts per la Unió Europea en matèria d’emprenedoria  professional dels sectors de la publicitat, relacions públiques o periodisme. Així doncs, si participes podràs convertir la teva idea de negoci en un negoci invertible que serà presentat a empresaris d’èxit.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies