Rosa Romà, reelegida degana

Josep Espín,

Rosa Romà, reelegida degana


Rosa Romà, reelegida Degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
  • Marc Elena serà el Vicedegà de Publicitat i Alex Marquina, el Vicedegà de Relacions Públiques
  • Rosa Romà: “l’objectiu principal per a aquest mandat serà convertir el Col·legi en un accelerador i tractor de negoci, talent i visibilitat de l’ecosistema del màrqueting i la comunicació de Catalunya i exercir de connector i catalitzador de la transformació del sector”
Barcelona, 20 de març de 2019.- Rosa Romà ha estat reelegida Degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya per als pròxims tres anys. Romà encapçala una Junta de Govern formada per destacats professionals de primer nivell: Marc Elena (Adsmurai) Vicedegà de Publicitat, Àlex Marquina (CCMA) Vicedegà de Relacions Públiques, Aleix Satorras (Evil Love) Tresorer, Sílvia Hernàndez (Generalitat de Catalunya) Secretària i Mabel Mas (Time Out), Sílvia Sivera (UOC), Beth Abad (Agència Catalana de Consum), Elisabet Garcia (Nestlé), Marc Puig (Branding Time) i Marc Martí (Marc Martí) com a vocals. En aquest mandat, la Junta de Govern impulsarà la creació de la Comissió Executiva d'Expansió, Transformació Digital i Noves Tendències en Màrqueting i Comunicació, formada pels col·legiats Mercedes Piera (Mercedes Piera Public Relations & Protocol), Marta Catasús (Experta en estratègia de mitjans), Alba Roig (Lewis), Matíes Ramos (Rebold), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat), Marc Cortés (Roca Salvatella) i Carles Ortet (Zoopa). El principal objectiu de la nova Junta és accelerar el procés de transformació que està duent a terme el Col·legi. D'una banda, convertir-lo en el principal referent institucional de la indústria de la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya i, per una altra, representar els interessos professionals del sector i impulsar conjuntament el potencial i el talent d'una indústria que progressivament recupera el pes que li correspon en l’economia catalana. En paraules de Rosa Romà, “el màrqueting i la comunicació de Catalunya és avui un ecosistema emergent i renovat; reconegut pel seu talent, resultats i ambició transformadora. La nova Junta del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ens hem proposat convertir el Col·legi en un accelerador i tractor de negoci, talent i visibilitat; i com a experts volem exercir de connector i catalitzador de la transformació que exigeix el propi sector del màrqueting i la comunicació per reivindicar un major lideratge nacional i internacional”.   Rosa Romà, una degana amb una extensa experiència al servei de la comunicació. Rosa Romà (Mollerussa 1980) és llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB, Postgrau en Planificació Estratègica de la Comunicació Empresarial per la Universitat Ramon Llull i Executive MBA per Esade. Ha treballat en màrqueting, comunicació, publicitat, consultoria en agències i administracions públiques, especialitzada en estratègia corporativa, innovació i construcció de marques. A l’Ajuntament de Barcelona (2011-2015) va pilotar les campanyes del consistori i l’estratègia digital, així com la gestió de la Marca Barcelona. En multinacionals publicitàries com DDB i Ogilvy va ser responsable de planificació estratègica per a clients com Telefónica, Mattel, Nestlé, Shandy i Cruzcampo (grup Heineken), Panrico, Samsung, etc. Així mateix, té experiència com a emprenedora social i el món start up. Ha participat com a conferenciant col·laboradora en universitats, congressos i reunions d'experts d'àmbit nacional i internacional (Barcelona, Oslo, Macau, Londres, etc.) sobre Place Management, màrqueting, publicitat, innovació i new media, talent femení i lideratge. Actualment és la Directora de Màrqueting, Comunicació i Responsabilitat Social Corporativa del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus i professora de Direcció Creativa i d’Ètica Professional a la Universitat Abat Oliba CEU.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies