Rosa Romà, reelegida degana

Josep Espín,

Rosa Romà, reelegida degana


Rosa Romà, reelegida Degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya
  • Marc Elena serà el Vicedegà de Publicitat i Alex Marquina, el Vicedegà de Relacions Públiques
  • Rosa Romà: “l’objectiu principal per a aquest mandat serà convertir el Col·legi en un accelerador i tractor de negoci, talent i visibilitat de l’ecosistema del màrqueting i la comunicació de Catalunya i exercir de connector i catalitzador de la transformació del sector”
Barcelona, 20 de març de 2019.- Rosa Romà ha estat reelegida Degana del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya per als pròxims tres anys. Romà encapçala una Junta de Govern formada per destacats professionals de primer nivell: Marc Elena (Adsmurai) Vicedegà de Publicitat, Àlex Marquina (CCMA) Vicedegà de Relacions Públiques, Aleix Satorras (Evil Love) Tresorer, Sílvia Hernàndez (Generalitat de Catalunya) Secretària i Mabel Mas (Time Out), Sílvia Sivera (UOC), Beth Abad (Agència Catalana de Consum), Elisabet Garcia (Nestlé), Marc Puig (Branding Time) i Marc Martí (Marc Martí) com a vocals. En aquest mandat, la Junta de Govern impulsarà la creació de la Comissió Executiva d'Expansió, Transformació Digital i Noves Tendències en Màrqueting i Comunicació, formada pels col·legiats Mercedes Piera (Mercedes Piera Public Relations & Protocol), Marta Catasús (Experta en estratègia de mitjans), Alba Roig (Lewis), Matíes Ramos (Rebold), Enric Nel·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat), Marc Cortés (Roca Salvatella) i Carles Ortet (Zoopa). El principal objectiu de la nova Junta és accelerar el procés de transformació que està duent a terme el Col·legi. D'una banda, convertir-lo en el principal referent institucional de la indústria de la comunicació, el màrqueting, la publicitat i les relacions públiques a Catalunya i, per una altra, representar els interessos professionals del sector i impulsar conjuntament el potencial i el talent d'una indústria que progressivament recupera el pes que li correspon en l’economia catalana. En paraules de Rosa Romà, “el màrqueting i la comunicació de Catalunya és avui un ecosistema emergent i renovat; reconegut pel seu talent, resultats i ambició transformadora. La nova Junta del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya ens hem proposat convertir el Col·legi en un accelerador i tractor de negoci, talent i visibilitat; i com a experts volem exercir de connector i catalitzador de la transformació que exigeix el propi sector del màrqueting i la comunicació per reivindicar un major lideratge nacional i internacional”.   Rosa Romà, una degana amb una extensa experiència al servei de la comunicació. Rosa Romà (Mollerussa 1980) és llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB, Postgrau en Planificació Estratègica de la Comunicació Empresarial per la Universitat Ramon Llull i Executive MBA per Esade. Ha treballat en màrqueting, comunicació, publicitat, consultoria en agències i administracions públiques, especialitzada en estratègia corporativa, innovació i construcció de marques. A l’Ajuntament de Barcelona (2011-2015) va pilotar les campanyes del consistori i l’estratègia digital, així com la gestió de la Marca Barcelona. En multinacionals publicitàries com DDB i Ogilvy va ser responsable de planificació estratègica per a clients com Telefónica, Mattel, Nestlé, Shandy i Cruzcampo (grup Heineken), Panrico, Samsung, etc. Així mateix, té experiència com a emprenedora social i el món start up. Ha participat com a conferenciant col·laboradora en universitats, congressos i reunions d'experts d'àmbit nacional i internacional (Barcelona, Oslo, Macau, Londres, etc.) sobre Place Management, màrqueting, publicitat, innovació i new media, talent femení i lideratge. Actualment és la Directora de Màrqueting, Comunicació i Responsabilitat Social Corporativa del Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus i professora de Direcció Creativa i d’Ètica Professional a la Universitat Abat Oliba CEU.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies