Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor

Josep Espín,

Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor


Leopoldo Rodés, Josefina Martínez Gastey, Enrique Sanz i Ernesto Rilova van ser la resta d’homenatjats en la Gala de Miembros de Honor 2016, juntament amb els premiats del concurs Academia Joven, en la seva tercera edició de “Tú y el Gurú". L’Academia de la Publicidad també va atorgar el seu reconeixement als 75 anys d’El Corte Inglés i els 90 de l’Associació Empresarial de Publicitat.

Agustín de Uribe-Salazar és un pioner de les Relacions Públiques a Espanya. Fundador i President de l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques. Va rebre la distinció de mans de Juan Carlos Falantes, Vicepresident de l’Academia de la Publicitat. En el seu discurs va destacar les tres “hacs” de les relacions públiques, definides pel para de la professió, Jordi Xifra Heras: humanitat, honestedat i humilitat. 
Miquel Sambola, fundador de SCACS, aporta més de 60 anys dedicats a la publicitat. Ha estat sempre vinculat al món associatiu: membre fundador del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i membre de la Junta Directiva de l'Associació Catalana d'Agències de Publicitat. Segons Sambola, la base per a una bona campanya sempre és la mateixa, simplicitat. Es va manifestar feliç pels anys dedicats a la seva professió i va destacar que després de l'esforç, quan veus la teva obra al carrer, la satisfacció és enorme. Va rebre el seu reconeixement de mans de Jordi Ventura, president del Jurat.

Abans d'acabar, va voler dedicar unes paraules a Leopoldo Rodés de qui va destacar que "la seva cara transmetia humanisme, jo vaig veure en ell un home bo. Si he de mirar-me en un mirall, és el de Leopoldo Rodés".

La Biblioteca d’ABC, cedida per Vocento, va ser la seu de l’esdeveniment al que van assistir més de 200 professionals de la comunicació.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies