Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor

Josep Espín,

Agustí de Uribe i Miquel Sambola, Membres d'Honor


Leopoldo Rodés, Josefina Martínez Gastey, Enrique Sanz i Ernesto Rilova van ser la resta d’homenatjats en la Gala de Miembros de Honor 2016, juntament amb els premiats del concurs Academia Joven, en la seva tercera edició de “Tú y el Gurú". L’Academia de la Publicidad també va atorgar el seu reconeixement als 75 anys d’El Corte Inglés i els 90 de l’Associació Empresarial de Publicitat.

Agustín de Uribe-Salazar és un pioner de les Relacions Públiques a Espanya. Fundador i President de l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques. Va rebre la distinció de mans de Juan Carlos Falantes, Vicepresident de l’Academia de la Publicitat. En el seu discurs va destacar les tres “hacs” de les relacions públiques, definides pel para de la professió, Jordi Xifra Heras: humanitat, honestedat i humilitat. 
Miquel Sambola, fundador de SCACS, aporta més de 60 anys dedicats a la publicitat. Ha estat sempre vinculat al món associatiu: membre fundador del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i membre de la Junta Directiva de l'Associació Catalana d'Agències de Publicitat. Segons Sambola, la base per a una bona campanya sempre és la mateixa, simplicitat. Es va manifestar feliç pels anys dedicats a la seva professió i va destacar que després de l'esforç, quan veus la teva obra al carrer, la satisfacció és enorme. Va rebre el seu reconeixement de mans de Jordi Ventura, president del Jurat.

Abans d'acabar, va voler dedicar unes paraules a Leopoldo Rodés de qui va destacar que "la seva cara transmetia humanisme, jo vaig veure en ell un home bo. Si he de mirar-me en un mirall, és el de Leopoldo Rodés".

La Biblioteca d’ABC, cedida per Vocento, va ser la seu de l’esdeveniment al que van assistir més de 200 professionals de la comunicació.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies