El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Marc Carrillo Responsable d’analítica digital d’Epsilon Technologies Es va incorporar a la companyia fa 8 anys en els que ha treballat en el desenvolupament d'una tecnologia d'analítica de xarxes socials pròpia (Icarus) i a desenvolupat una metodologia d'anàlisi estratègic (Digital Due Dilligence) que els ha permès ser l'empresa líder en Espanya en analítica de xarxes socials. Treballen de forma recurrent per a grans companyies de diferents sectors (gran consum, retail, banca, energia, moda ...). També és ponent habitual en conferències sobre xarxes socials organitzades per la IAB Espanya, Universitats i organitzacions vinculades a el món del màrqueting.
Alexia Herms Global Digital & Social Media Strategist a Stradivarius (Grup INDITEX) 10 anys d'experiència 100% digital (MARCOM Digital). Creu en la omnicanalitat (on&off) com la visió integrada d'abordar els projectes. Ha treballat per marques de gran consum, moda, estil de vida, banca i farma (PEPSICO UNILEVER, L'ORÉAL, REEBOK, ALMIRALL, LA CAIXA...)Actualment gestiona l'estratègia de comunicació digital de Stradivarius a 70 països. Col·labora a La Sexta i dona classes de marketing digital a LA SALLE, la UAB i la UPC.
Noelia Herrero, Head of SEO a ISDIN Graduada en Màrqueting i Comunitats digitals per la UPF. Actualment realitza un doctorat en Comunicació digital en salut a la Universitat Pompeu Fabra. Responsable de l'àrea de SEO dins del departament de Digital i captació de trànsit a ISDIN. Apassionada del màrqueting en tots els seus vessants, especialment l'online. És professora en diferents universitats i consultora estratègica en màrqueting digital. Entre els seus projectes s'inclouen empreses que van des de grans multinacionals a pimes i start-ups. És bloguera i responsable de la comunitat digital de Dolços Diabètics, una web de receptes amb més de 250.000 visites al mes.  
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies