El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Marc Carrillo Responsable d’analítica digital d’Epsilon Technologies Es va incorporar a la companyia fa 8 anys en els que ha treballat en el desenvolupament d'una tecnologia d'analítica de xarxes socials pròpia (Icarus) i a desenvolupat una metodologia d'anàlisi estratègic (Digital Due Dilligence) que els ha permès ser l'empresa líder en Espanya en analítica de xarxes socials. Treballen de forma recurrent per a grans companyies de diferents sectors (gran consum, retail, banca, energia, moda ...). També és ponent habitual en conferències sobre xarxes socials organitzades per la IAB Espanya, Universitats i organitzacions vinculades a el món del màrqueting.
Alexia Herms Global Digital & Social Media Strategist a Stradivarius (Grup INDITEX) 10 anys d'experiència 100% digital (MARCOM Digital). Creu en la omnicanalitat (on&off) com la visió integrada d'abordar els projectes. Ha treballat per marques de gran consum, moda, estil de vida, banca i farma (PEPSICO UNILEVER, L'ORÉAL, REEBOK, ALMIRALL, LA CAIXA...)Actualment gestiona l'estratègia de comunicació digital de Stradivarius a 70 països. Col·labora a La Sexta i dona classes de marketing digital a LA SALLE, la UAB i la UPC.
Noelia Herrero, Head of SEO a ISDIN Graduada en Màrqueting i Comunitats digitals per la UPF. Actualment realitza un doctorat en Comunicació digital en salut a la Universitat Pompeu Fabra. Responsable de l'àrea de SEO dins del departament de Digital i captació de trànsit a ISDIN. Apassionada del màrqueting en tots els seus vessants, especialment l'online. És professora en diferents universitats i consultora estratègica en màrqueting digital. Entre els seus projectes s'inclouen empreses que van des de grans multinacionals a pimes i start-ups. És bloguera i responsable de la comunitat digital de Dolços Diabètics, una web de receptes amb més de 250.000 visites al mes.  
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies