El Col·legi aposta per la Formació de qualitat

Josep Espín,

El Col·legi aposta per la Formació de qualitat


 
Posem en marxa el servei de formació, mitjançant una oferta de cursos concentratspràctics i de primera qualitat tant en contingut com en professorat. La formació és una de les principals demandes dels professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Per aquest motiu considerem que és fonamental oferir una formació de màxima qualitat, amb el millor planter de professors possible format per destacats professionals en cada àmbit de la professió, i amb les temàtiques més rellevants per adquirir i actualitzar els coneixements necessaris per ser els millors professionals. Òbviament, els col·legiats gaudiran d'unes condicions immillorables perquè puguin aprofitar aquest servei al màxim. En funció de la demanda, els cursos podran evolucionar en format i durada. A continuació resumim les principals característiques d'aquests cursos:
  • QUAN: el primer dijous de cada mes, de 14 a 16 h.
  • ON: a la seu del Col·legi (Carrer València 227, Barcelona).
  • PROFESSORAT: professionals reconeguts del sector per garantir la millor qualitat dels continguts.
  • TEMÀTIQUES: les més importants i necessàries del sector, triades segons les demandes dels col·legiats i les valoracions de la Comissió de Formació de la Junta de Govern.
  • PLACES: limitades a 20 per ordre de petició.
  • PREUS: 20 € col·legiats i 50 € no col·legiats.
  • DIPLOMA ACREDITATIU: al final del curs, tots els assistents rebran un diploma del Col·legi signat per la seva Degana acreditant l'aprenentatge dels continguts impartits.
I EL MILLOR ÉS QUE COMENCEM RÀPID! JA ET POTS APUNTAR AL PRIMER CURS!
COM FER CRÉIXER EL TEU NEGOCI, L'EMPRESA ON TREBALLES, O LA DEL TEU CLIENT. Transformació digital sí, però no ho és tot. 
 
Dirigit a professionals d’agències, anunciants, startups, consultores… - Com detectar les necessitats i oportunitats de creixement. - Com aplicar i accelerar la transformació digital. - Com fer l’empresa més competitiva i disruptiva. - Com involucrar al personal de l'empresa. Professor: Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, consultora especialitzada en transformació digital i creixement de negoci. Data:  dijous, 7 de febrer de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (València 227, Barcelona) Places limitades: 20, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.   Apunta't aquí.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies