El Col·legi aposta per la Formació de qualitat

Josep Espín,

El Col·legi aposta per la Formació de qualitat


 
Posem en marxa el servei de formació, mitjançant una oferta de cursos concentratspràctics i de primera qualitat tant en contingut com en professorat. La formació és una de les principals demandes dels professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Per aquest motiu considerem que és fonamental oferir una formació de màxima qualitat, amb el millor planter de professors possible format per destacats professionals en cada àmbit de la professió, i amb les temàtiques més rellevants per adquirir i actualitzar els coneixements necessaris per ser els millors professionals. Òbviament, els col·legiats gaudiran d'unes condicions immillorables perquè puguin aprofitar aquest servei al màxim. En funció de la demanda, els cursos podran evolucionar en format i durada. A continuació resumim les principals característiques d'aquests cursos:
  • QUAN: el primer dijous de cada mes, de 14 a 16 h.
  • ON: a la seu del Col·legi (Carrer València 227, Barcelona).
  • PROFESSORAT: professionals reconeguts del sector per garantir la millor qualitat dels continguts.
  • TEMÀTIQUES: les més importants i necessàries del sector, triades segons les demandes dels col·legiats i les valoracions de la Comissió de Formació de la Junta de Govern.
  • PLACES: limitades a 20 per ordre de petició.
  • PREUS: 20 € col·legiats i 50 € no col·legiats.
  • DIPLOMA ACREDITATIU: al final del curs, tots els assistents rebran un diploma del Col·legi signat per la seva Degana acreditant l'aprenentatge dels continguts impartits.
I EL MILLOR ÉS QUE COMENCEM RÀPID! JA ET POTS APUNTAR AL PRIMER CURS!
COM FER CRÉIXER EL TEU NEGOCI, L'EMPRESA ON TREBALLES, O LA DEL TEU CLIENT. Transformació digital sí, però no ho és tot. 
 
Dirigit a professionals d’agències, anunciants, startups, consultores… - Com detectar les necessitats i oportunitats de creixement. - Com aplicar i accelerar la transformació digital. - Com fer l’empresa més competitiva i disruptiva. - Com involucrar al personal de l'empresa. Professor: Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, consultora especialitzada en transformació digital i creixement de negoci. Data:  dijous, 7 de febrer de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (València 227, Barcelona) Places limitades: 20, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.   Apunta't aquí.
[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies