El Col·legi aposta per la Formació de qualitat

Josep Espín,

El Col·legi aposta per la Formació de qualitat


 
Posem en marxa el servei de formació, mitjançant una oferta de cursos concentratspràctics i de primera qualitat tant en contingut com en professorat. La formació és una de les principals demandes dels professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació, la publicitat, el màrqueting i les relacions públiques. Per aquest motiu considerem que és fonamental oferir una formació de màxima qualitat, amb el millor planter de professors possible format per destacats professionals en cada àmbit de la professió, i amb les temàtiques més rellevants per adquirir i actualitzar els coneixements necessaris per ser els millors professionals. Òbviament, els col·legiats gaudiran d'unes condicions immillorables perquè puguin aprofitar aquest servei al màxim. En funció de la demanda, els cursos podran evolucionar en format i durada. A continuació resumim les principals característiques d'aquests cursos:
  • QUAN: el primer dijous de cada mes, de 14 a 16 h.
  • ON: a la seu del Col·legi (Carrer València 227, Barcelona).
  • PROFESSORAT: professionals reconeguts del sector per garantir la millor qualitat dels continguts.
  • TEMÀTIQUES: les més importants i necessàries del sector, triades segons les demandes dels col·legiats i les valoracions de la Comissió de Formació de la Junta de Govern.
  • PLACES: limitades a 20 per ordre de petició.
  • PREUS: 20 € col·legiats i 50 € no col·legiats.
  • DIPLOMA ACREDITATIU: al final del curs, tots els assistents rebran un diploma del Col·legi signat per la seva Degana acreditant l'aprenentatge dels continguts impartits.
I EL MILLOR ÉS QUE COMENCEM RÀPID! JA ET POTS APUNTAR AL PRIMER CURS!
COM FER CRÉIXER EL TEU NEGOCI, L'EMPRESA ON TREBALLES, O LA DEL TEU CLIENT. Transformació digital sí, però no ho és tot. 
 
Dirigit a professionals d’agències, anunciants, startups, consultores… - Com detectar les necessitats i oportunitats de creixement. - Com aplicar i accelerar la transformació digital. - Com fer l’empresa més competitiva i disruptiva. - Com involucrar al personal de l'empresa. Professor: Marc Cortés, director general de Roca Salvatella, consultora especialitzada en transformació digital i creixement de negoci. Data:  dijous, 7 de febrer de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: seu del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya (València 227, Barcelona) Places limitades: 20, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.   Apunta't aquí.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies