El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo

Josep Espín,

El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo


El Club de Creatius (CdeC) ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo, que neix amb l'objectiu de “encoratjar el talent i descobrir-lo entre els joves que s'acosten a la professió, aconseguir que sigui un premi més codiciat pels que estan començant una carrera en publicitat, els doni l'empenta que necessiten per estar en el punt de mira d'ocupadors i caça talents i sigui motivador”. Juan Mariano Mosso, que va morir al març de 2017, va ser un dels creatius i publicitaris més reconeguts, premiats i admirats d'Espanya. Durant tota la seva trajectòria va dedicar moltíssim temps i esforç a treballar i participar en tot el que pogués revertir benefici de tot el sector: va ser el primer president del CdeC, destacat soci i col·laborador de la FEDE i de l'Acadèmia de la Publicitat, i va tenir una especial dedicació a ensenyar i ajudar als joves doncs, com textualment va dir, “No costa gens ajudar als quals comencen”. El jurat del premi el formaran els creatius que han ocupat la presidència del CdeC des de la seva fundació fa 19 anys, i es lliurarà en la XIX edició dels seus Premis Nacionals de Creatividad. El Premi Juan Mariano Mosso al Jove Talent s'atorgarà a joves talents de la indústria publicitària no solament de l'àrea creativa, sinó de qualsevol àmbit de la comunicació publicitària. Els requisits per participar son: • Tenir menys de 35 anys. • Estar treballant a qualsevol àrea del sector de la comunicació. • Que la candidatura sigui recolzada amb una carta de recomanació (pdf). Per el premi es valorarà: • El CV del candidat (pdf). • Un màxim de 3 projectes de comunicació en els quals el candidat hagi intervingut de forma decisiva (en la idea, l'execució o en la difusió), i que hagin estat realitzats i difosos. Els projectes es valoraran en els formats que millor permetin la seva avaluació (vídeo, imatge, àudio o pdf). La presentació de candidatures es gratuïta. Tota la informació sobre les candidatures es pot trobar aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies