El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo

Josep Espín,

El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo


El Club de Creatius (CdeC) ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo, que neix amb l'objectiu de “encoratjar el talent i descobrir-lo entre els joves que s'acosten a la professió, aconseguir que sigui un premi més codiciat pels que estan començant una carrera en publicitat, els doni l'empenta que necessiten per estar en el punt de mira d'ocupadors i caça talents i sigui motivador”. Juan Mariano Mosso, que va morir al març de 2017, va ser un dels creatius i publicitaris més reconeguts, premiats i admirats d'Espanya. Durant tota la seva trajectòria va dedicar moltíssim temps i esforç a treballar i participar en tot el que pogués revertir benefici de tot el sector: va ser el primer president del CdeC, destacat soci i col·laborador de la FEDE i de l'Acadèmia de la Publicitat, i va tenir una especial dedicació a ensenyar i ajudar als joves doncs, com textualment va dir, “No costa gens ajudar als quals comencen”. El jurat del premi el formaran els creatius que han ocupat la presidència del CdeC des de la seva fundació fa 19 anys, i es lliurarà en la XIX edició dels seus Premis Nacionals de Creatividad. El Premi Juan Mariano Mosso al Jove Talent s'atorgarà a joves talents de la indústria publicitària no solament de l'àrea creativa, sinó de qualsevol àmbit de la comunicació publicitària. Els requisits per participar son: • Tenir menys de 35 anys. • Estar treballant a qualsevol àrea del sector de la comunicació. • Que la candidatura sigui recolzada amb una carta de recomanació (pdf). Per el premi es valorarà: • El CV del candidat (pdf). • Un màxim de 3 projectes de comunicació en els quals el candidat hagi intervingut de forma decisiva (en la idea, l'execució o en la difusió), i que hagin estat realitzats i difosos. Els projectes es valoraran en els formats que millor permetin la seva avaluació (vídeo, imatge, àudio o pdf). La presentació de candidatures es gratuïta. Tota la informació sobre les candidatures es pot trobar aquí.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies