El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo

Josep Espín,

El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo


El Club de Creatius (CdeC) ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo, que neix amb l'objectiu de “encoratjar el talent i descobrir-lo entre els joves que s'acosten a la professió, aconseguir que sigui un premi més codiciat pels que estan començant una carrera en publicitat, els doni l'empenta que necessiten per estar en el punt de mira d'ocupadors i caça talents i sigui motivador”. Juan Mariano Mosso, que va morir al març de 2017, va ser un dels creatius i publicitaris més reconeguts, premiats i admirats d'Espanya. Durant tota la seva trajectòria va dedicar moltíssim temps i esforç a treballar i participar en tot el que pogués revertir benefici de tot el sector: va ser el primer president del CdeC, destacat soci i col·laborador de la FEDE i de l'Acadèmia de la Publicitat, i va tenir una especial dedicació a ensenyar i ajudar als joves doncs, com textualment va dir, “No costa gens ajudar als quals comencen”. El jurat del premi el formaran els creatius que han ocupat la presidència del CdeC des de la seva fundació fa 19 anys, i es lliurarà en la XIX edició dels seus Premis Nacionals de Creatividad. El Premi Juan Mariano Mosso al Jove Talent s'atorgarà a joves talents de la indústria publicitària no solament de l'àrea creativa, sinó de qualsevol àmbit de la comunicació publicitària. Els requisits per participar son: • Tenir menys de 35 anys. • Estar treballant a qualsevol àrea del sector de la comunicació. • Que la candidatura sigui recolzada amb una carta de recomanació (pdf). Per el premi es valorarà: • El CV del candidat (pdf). • Un màxim de 3 projectes de comunicació en els quals el candidat hagi intervingut de forma decisiva (en la idea, l'execució o en la difusió), i que hagin estat realitzats i difosos. Els projectes es valoraran en els formats que millor permetin la seva avaluació (vídeo, imatge, àudio o pdf). La presentació de candidatures es gratuïta. Tota la informació sobre les candidatures es pot trobar aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies