El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo

Josep Espín,

El Club de Creatius ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo


El Club de Creatius (CdeC) ha convocat el Premi al Talent Jove Juan Mariano Mancebo, que neix amb l'objectiu de “encoratjar el talent i descobrir-lo entre els joves que s'acosten a la professió, aconseguir que sigui un premi més codiciat pels que estan començant una carrera en publicitat, els doni l'empenta que necessiten per estar en el punt de mira d'ocupadors i caça talents i sigui motivador”. Juan Mariano Mosso, que va morir al març de 2017, va ser un dels creatius i publicitaris més reconeguts, premiats i admirats d'Espanya. Durant tota la seva trajectòria va dedicar moltíssim temps i esforç a treballar i participar en tot el que pogués revertir benefici de tot el sector: va ser el primer president del CdeC, destacat soci i col·laborador de la FEDE i de l'Acadèmia de la Publicitat, i va tenir una especial dedicació a ensenyar i ajudar als joves doncs, com textualment va dir, “No costa gens ajudar als quals comencen”. El jurat del premi el formaran els creatius que han ocupat la presidència del CdeC des de la seva fundació fa 19 anys, i es lliurarà en la XIX edició dels seus Premis Nacionals de Creatividad. El Premi Juan Mariano Mosso al Jove Talent s'atorgarà a joves talents de la indústria publicitària no solament de l'àrea creativa, sinó de qualsevol àmbit de la comunicació publicitària. Els requisits per participar son: • Tenir menys de 35 anys. • Estar treballant a qualsevol àrea del sector de la comunicació. • Que la candidatura sigui recolzada amb una carta de recomanació (pdf). Per el premi es valorarà: • El CV del candidat (pdf). • Un màxim de 3 projectes de comunicació en els quals el candidat hagi intervingut de forma decisiva (en la idea, l'execució o en la difusió), i que hagin estat realitzats i difosos. Els projectes es valoraran en els formats que millor permetin la seva avaluació (vídeo, imatge, àudio o pdf). La presentació de candidatures es gratuïta. Tota la informació sobre les candidatures es pot trobar aquí.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies