#DinarsTendencia amb Kim Faura

Josep Espín,

#DinarsTendencia amb Kim Faura


Dilluns, 24 de març de 2014. Restaurant el Principal Preu del ticket dinar: 30 euros En aquesta ocasió, ens acompanyarà Kim Faura, director general de Telefónica a CatalunyaDurant el dinar compartirà amb nosaltres les tendències en el món del mòbil.

Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el formulari. Un cop confirmada la disponibilitat de places, s’haurà de fer el pagament per transferència bancària al número de compte del Col·legi al Banc de Sabadell: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció. Kim Faura  Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Economia i Direcció d’Empreses per IESE. Va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, a la divisió de Braun Espanyola i a la seu de la companyia a Alemanya. Va ser  vicepresident director general de la divisió de Chupa Chups a Estats Units, director general comercial de Sara Lee Corporation a España, a la divisió de cafès Marcilla. Vicepresident de Màrqueting i posteriorment director general de Pepsico/Frito Lay i director general a Tabacalera/ Altadis. Des d’abril de 2001 forma part de l’equip directiu del Grup Telefónica, en el que ha exercit  els càrrecs de director general de Consum i Màrqueting de Telefónica de España, director general de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts  de Telefónica SA. i president de Terra Lycos Network.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies