#DinarsTendencia amb Kim Faura

Josep Espín,

#DinarsTendencia amb Kim Faura


Dilluns, 24 de març de 2014. Restaurant el Principal Preu del ticket dinar: 30 euros En aquesta ocasió, ens acompanyarà Kim Faura, director general de Telefónica a CatalunyaDurant el dinar compartirà amb nosaltres les tendències en el món del mòbil.

Per formalitzar la inscripció és necessari omplir el formulari. Un cop confirmada la disponibilitat de places, s’haurà de fer el pagament per transferència bancària al número de compte del Col·legi al Banc de Sabadell: ES42-0081-0193-8100-0119-0020. Places limitades. Rigorós ordre d’inscripció. Kim Faura  Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Economia i Direcció d’Empreses per IESE. Va iniciar la seva trajectòria professional en el Grup Gillette, a la divisió de Braun Espanyola i a la seu de la companyia a Alemanya. Va ser  vicepresident director general de la divisió de Chupa Chups a Estats Units, director general comercial de Sara Lee Corporation a España, a la divisió de cafès Marcilla. Vicepresident de Màrqueting i posteriorment director general de Pepsico/Frito Lay i director general a Tabacalera/ Altadis. Des d’abril de 2001 forma part de l’equip directiu del Grup Telefónica, en el que ha exercit  els càrrecs de director general de Consum i Màrqueting de Telefónica de España, director general de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts  de Telefónica SA. i president de Terra Lycos Network.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies