Dia de la premsa comarcal

Josep Espín,

Dia de la premsa comarcal


El proper divendres 1 de desembre se celebrarà la quarta edició del Dia de la Premsa Comarcal. La jornada tindrà lloc a l’Auditori del Mobile World Centre de Plaça Catalunya, cantonada Portal de l’Àngel, a Barcelona, entre les 10 i les 13:30 del migdia. Durant el dia es comptarà amb diverses ponències de reconeguts professionals com l'invertigador Jordi Luque,  l'emprenedor Cristobal Colon i el periodista Francesc Canosa. El Dia de la Premsa Comarcal va ser instaurat l’any 2014 per l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC) amb la intenció de reivindicar un model de comunicació que genera 850 llocs de treball a tot el país i compta amb més de 160 capçaleres de paper i digitals, i que aposta per continuar creixent mantenint el seu compromís amb la informació de proximitat.  En cadascuna de les edicions anteriors la jornada va aplegar més d’un centenar de professionals del món de la comunicació ja siguin mitjans, agències de publicitat, administracions, empreses o gabinets de comunicació;  i va comptar amb les intervencions de reconeguts ponents com Jaume Roures, Antoni Bassas, Lluís Bassat, Josep Roca o Jordi de Miquel. PROGRAMA
  • 10.00 h a 10.30 h Inscripcions
  • 10.35 h a 10.45 h Obertura de l’acte a càrrec de Francesc Fàbregas, president de l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal
  • 10.45 h a 11.15 h Francesc Canosa. Periodista. Autor de Història del Periodisme de Catalunya. Abarca des del segle XVI fins a l’actualitat
  • 11.15 h a 11.45 h Jordi Luque. Investigador Científic. Big Data
  • 11.45 h a 12.15 h Cristóbal Colón, president fundador de la Cooperativa La Fageda
  • 12.15 h Clausura de l’acte a càrrec de Núria de José Gomar, secretaria de la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • 12.30 h Brunch al mateix recinte
El Dia de la Premsa Comarcal compta amb el patrocini de Gas Natural Fenosa, la col·laboració de Mobile World Centre, i el suport de la Generalitat de Catalunya, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l'Associaicó Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Us podeu descarregar el programa complet en PDF en aquest enllaç.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies