Dia de la premsa comarcal

Josep Espín,

Dia de la premsa comarcal


El proper divendres 1 de desembre se celebrarà la quarta edició del Dia de la Premsa Comarcal. La jornada tindrà lloc a l’Auditori del Mobile World Centre de Plaça Catalunya, cantonada Portal de l’Àngel, a Barcelona, entre les 10 i les 13:30 del migdia. Durant el dia es comptarà amb diverses ponències de reconeguts professionals com l'invertigador Jordi Luque,  l'emprenedor Cristobal Colon i el periodista Francesc Canosa. El Dia de la Premsa Comarcal va ser instaurat l’any 2014 per l’Associació Catalana de Premsa Comarcal (ACPC) amb la intenció de reivindicar un model de comunicació que genera 850 llocs de treball a tot el país i compta amb més de 160 capçaleres de paper i digitals, i que aposta per continuar creixent mantenint el seu compromís amb la informació de proximitat.  En cadascuna de les edicions anteriors la jornada va aplegar més d’un centenar de professionals del món de la comunicació ja siguin mitjans, agències de publicitat, administracions, empreses o gabinets de comunicació;  i va comptar amb les intervencions de reconeguts ponents com Jaume Roures, Antoni Bassas, Lluís Bassat, Josep Roca o Jordi de Miquel. PROGRAMA
  • 10.00 h a 10.30 h Inscripcions
  • 10.35 h a 10.45 h Obertura de l’acte a càrrec de Francesc Fàbregas, president de l’Associació Catalana de la Premsa Comarcal
  • 10.45 h a 11.15 h Francesc Canosa. Periodista. Autor de Història del Periodisme de Catalunya. Abarca des del segle XVI fins a l’actualitat
  • 11.15 h a 11.45 h Jordi Luque. Investigador Científic. Big Data
  • 11.45 h a 12.15 h Cristóbal Colón, president fundador de la Cooperativa La Fageda
  • 12.15 h Clausura de l’acte a càrrec de Núria de José Gomar, secretaria de la Junta de Govern del Col·legi de Periodistes de Catalunya
  • 12.30 h Brunch al mateix recinte
El Dia de la Premsa Comarcal compta amb el patrocini de Gas Natural Fenosa, la col·laboració de Mobile World Centre, i el suport de la Generalitat de Catalunya, el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, l'Associaicó Empresarial de Publicitat i el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Us podeu descarregar el programa complet en PDF en aquest enllaç.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies