Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI

Josep Espín,

Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI


Ara, el Col·legi disposa d'un descompte especial a l'ISDI per tots aquells col·legiats que estiguin pensant en fer el pas definitiu en la seva transformació digital. El MIB (Master en Internet Business) de 450 hores de formació és una opció molt completa, amb la qual els professionals de la comunicació poden preparar el seu salt cap al món digital. A més, ISDI és l’escola de negoci digital líder a Espanya, dirigida per professionals d’internet com Fuencisla Clemares, Directora General de Google Espanya, Javier Rodríguez Zapatero, predecessor de Fuencisla a Google Espanya i actual President d’ISDI, Arnau Muñoz, Director General d’AirBnB, Noelia Fernández ex VP de Yahoo! i Ventura Barba, CEO de Sónar, entre d’altres. L'escola treballa amb grans empreses com Nestlé, Danone, Telefónica, Gas Natural, Grupo Godó, PUIG o El Gran Teatre del Liceu. Els col·legiats disposaran d'una admissió prioritària per la qual, si fas la teva sol·licitut fins al 13 d’octubre, podràs beneficiar-te d’un 10% de la matrícula. Reserva la teva plaça abans que s’esgotin i assegura el teu futur professional amb ISDI! Sol·licita el teu descompte del 10% enviant un email a jespin@colpublirp.com o trucant al 934 51 30 69.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies