Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI

Josep Espín,

Descompte Màster d' Internet Business a l'ISDI


Ara, el Col·legi disposa d'un descompte especial a l'ISDI per tots aquells col·legiats que estiguin pensant en fer el pas definitiu en la seva transformació digital. El MIB (Master en Internet Business) de 450 hores de formació és una opció molt completa, amb la qual els professionals de la comunicació poden preparar el seu salt cap al món digital. A més, ISDI és l’escola de negoci digital líder a Espanya, dirigida per professionals d’internet com Fuencisla Clemares, Directora General de Google Espanya, Javier Rodríguez Zapatero, predecessor de Fuencisla a Google Espanya i actual President d’ISDI, Arnau Muñoz, Director General d’AirBnB, Noelia Fernández ex VP de Yahoo! i Ventura Barba, CEO de Sónar, entre d’altres. L'escola treballa amb grans empreses com Nestlé, Danone, Telefónica, Gas Natural, Grupo Godó, PUIG o El Gran Teatre del Liceu. Els col·legiats disposaran d'una admissió prioritària per la qual, si fas la teva sol·licitut fins al 13 d’octubre, podràs beneficiar-te d’un 10% de la matrícula. Reserva la teva plaça abans que s’esgotin i assegura el teu futur professional amb ISDI! Sol·licita el teu descompte del 10% enviant un email a jespin@colpublirp.com o trucant al 934 51 30 69.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies