CURS: Planificació en mitjans digitals

Josep Espín,

CURS: Planificació en mitjans digitals


COM FER UNA BONA PLANIFICACIÓ EN MITJANS DIGITALS David Lahoz Martín, Lead Product Strategist a Tappx. Destacat professional, especialista en màrqueting digital amb més de 23 anys d'experiència. Data: Dimecres, 10, d'abril de 2019 Horari: de 14 a 16 h Lloc: Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via)     DIRIGIT A Professionals d'agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/publicitat/comunicació d'anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals... CONTINGUT DEL CURS  - Com aplicar els conceptes bàsics del màrqueting digital. - Com fer òptimament la preparació, el procés i l'evaluació d'una planificació de mitjans. - Quins formats publicitaris identifiquem. - Quines són les característiques de la principals xarxes socials en funció dels objectius. - Quin és el ROI en els mitjans digitals. - Quines eines de mesura tenim. PROFESSOR David Lahoz Martín, Lead Product Strategist a Tappx, plataforma programàtica per mòbil  & OTT/CTV. Té la seva pròpia consultoria on ajuda a les marques i mitjans en la definició de les seves estratègies de publicitat a mitjans, implementació tàctica de les campanyes i la mesura de l’èxit de les inversions. Amb més de 23 anys d’experiència al sector, anteriorment va ser Chief Client Officer a Carat España, Digital Media Director a ZenithOptimedia entre d’altres agències. És professor a The Valley Digital Business School i Foxize School. TOTS ELS DETALLS  Data:  dimecres, 10, d'abril de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via) Places limitades: 40, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies