CURS: Planificació en mitjans digitals

Josep Espín,

CURS: Planificació en mitjans digitals


COM FER UNA BONA PLANIFICACIÓ EN MITJANS DIGITALS David Lahoz Martín, Lead Product Strategist a Tappx. Destacat professional, especialista en màrqueting digital amb més de 23 anys d'experiència. Data: Dimecres, 10, d'abril de 2019 Horari: de 14 a 16 h Lloc: Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via)     DIRIGIT A Professionals d'agències, agències de mitjans, departaments de màrqueting/publicitat/comunicació d'anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis tecnològics, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals... CONTINGUT DEL CURS  - Com aplicar els conceptes bàsics del màrqueting digital. - Com fer òptimament la preparació, el procés i l'evaluació d'una planificació de mitjans. - Quins formats publicitaris identifiquem. - Quines són les característiques de la principals xarxes socials en funció dels objectius. - Quin és el ROI en els mitjans digitals. - Quines eines de mesura tenim. PROFESSOR David Lahoz Martín, Lead Product Strategist a Tappx, plataforma programàtica per mòbil  & OTT/CTV. Té la seva pròpia consultoria on ajuda a les marques i mitjans en la definició de les seves estratègies de publicitat a mitjans, implementació tàctica de les campanyes i la mesura de l’èxit de les inversions. Amb més de 23 anys d’experiència al sector, anteriorment va ser Chief Client Officer a Carat España, Digital Media Director a ZenithOptimedia entre d’altres agències. És professor a The Valley Digital Business School i Foxize School. TOTS ELS DETALLS  Data:  dimecres, 10, d'abril de 2019 Hora: de 14 a 16 h Lloc: Pangea (Rambla Catalunya, 23 - entre Diputació i Gran Via) Places limitades: 40, per ordre d'inscripció. Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies