Conferència sobre les tendències social media 2017

Josep Espín,

Conferència sobre les tendències social media 2017


L'evolució d'Internet des de la primera dècada del segle XXI ha estat marcada pel creixent protagonisme dels serveis, les plataformes i els continguts publicats en els anomenats social media o mitjans socials. Conseqüentment, aquests mitjans s'han convertit en canals d'informació i comunicació imprescindibles en l'actualitat per a qualsevol empresa o entitat pública, així com també a escala individual. En aquest context, són cada cop més necessaris professionals que entenguin i dominin les estratègies i les tècniques de la producció de continguts, i els modes d'interacció amb les comunitats d'aquestes noves plataformes digitals. Per aquest motiu, perfils com ara els de content manager (gestor de continguts), community manager (gestor de comunitats), social media strategist (estrateg de mitjans socials) o copywriter (redactor), entre d'altres, són cada cop més demandats pel creixent mercat digital. Per parlar d'aquest context digital, el pròxim dijous 5 d'octubre de 2017 a les 19h, tindrà lloc la conferència sobre "Tendències Social Media 2017" a càrrec de Miquel Pellicer, al Saló d'Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. La conferència, oberta a tothom, forma part de la inauguració del curs de postgrau de "Continguts Social Media" adreçat a a graduats, llicenciats o diplomats en Informació i Documentació, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i altres graus relacionats amb informació digital. També s’adreça a professionals de l’àmbit sense titulació acadèmica de grau i a alumnes del graus esmentats que tinguin cursats el 90 % dels crèdits dels seus estudis. La matriculació encara està oberta, i pots inscriure't aquí. Miquel Pellicer és periodista i antropòleg, director d'Estratègia i Comunicació del Grup Lavinia i analista de tendències. A més a més, és autor d'"Optimisme per a periodistes", de l'editorial UOC. Pots trobar més informació sobre ell aquí.  [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies