Conferència sobre les tendències social media 2017

Josep Espín,

Conferència sobre les tendències social media 2017


L'evolució d'Internet des de la primera dècada del segle XXI ha estat marcada pel creixent protagonisme dels serveis, les plataformes i els continguts publicats en els anomenats social media o mitjans socials. Conseqüentment, aquests mitjans s'han convertit en canals d'informació i comunicació imprescindibles en l'actualitat per a qualsevol empresa o entitat pública, així com també a escala individual. En aquest context, són cada cop més necessaris professionals que entenguin i dominin les estratègies i les tècniques de la producció de continguts, i els modes d'interacció amb les comunitats d'aquestes noves plataformes digitals. Per aquest motiu, perfils com ara els de content manager (gestor de continguts), community manager (gestor de comunitats), social media strategist (estrateg de mitjans socials) o copywriter (redactor), entre d'altres, són cada cop més demandats pel creixent mercat digital. Per parlar d'aquest context digital, el pròxim dijous 5 d'octubre de 2017 a les 19h, tindrà lloc la conferència sobre "Tendències Social Media 2017" a càrrec de Miquel Pellicer, al Saló d'Actes de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació de la Universitat de Barcelona. La conferència, oberta a tothom, forma part de la inauguració del curs de postgrau de "Continguts Social Media" adreçat a a graduats, llicenciats o diplomats en Informació i Documentació, Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques i altres graus relacionats amb informació digital. També s’adreça a professionals de l’àmbit sense titulació acadèmica de grau i a alumnes del graus esmentats que tinguin cursats el 90 % dels crèdits dels seus estudis. La matriculació encara està oberta, i pots inscriure't aquí. Miquel Pellicer és periodista i antropòleg, director d'Estratègia i Comunicació del Grup Lavinia i analista de tendències. A més a més, és autor d'"Optimisme per a periodistes", de l'editorial UOC. Pots trobar més informació sobre ell aquí.  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies