Casa Batlló, Premi Impacte Social

Josep Espín,

Casa Batlló, Premi Impacte Social


Premi Impacte Social: Casa Batlló, per Drac & Roses Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria social. El guardó de la categoria social va anar a la campanya "Drac & Roses" de la Casa Batlló realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits. Una campanya de relacions públiques que uneix el Patrimoni cultural a una acció disruptiva que crea una sinergia entre la història arquitectònica i la donació de sang i a la solidaritat. "Drac & Roses" és una campanya realitzada per Sant Jordi en la qual, per segon any consecutiu, es va vincular l'arquitectura de la Casa Batlló i la llegenda del drac amb una acció de donació de sang per al Banc de Sang i Teixits. 1.300 roses van cobrir la façana de la Casa Batlló i una pluja de pètals va inundar el patí interior. A peu de carrer, una unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits, amb personal mèdic especialitzat, va atendre els donants. Els professionals de la comunicació de Casa Batlló estan rere de les estratègies de màrqueting i les accions comunicatives que pretenien acostar-se al públic local. Les altres campanyes classificades com a finalistes van ser:
  • “Catalunya Experience” de l'Agència Catalana de Turisme. Es tracta d’un projecte transmèdia que ha suposat un canvi en la comunicació i en la manera de gestionar-la, ja que es realitza amb la participació dels mateixos catalans, com a prescriptors, i dels visitants, que expliquen les seves experiències durant el seu viatge a Catalunya. Al darrera de Catalunya Experience hi ha un equip de professionals que gestionen la comunicació i el màrqueting.
  • TrailWalker d'Oxfam Intermon, un esdeveniment esportiu per recaptar donatius. Una acció que compta amb la implicació ciutadana per aconseguir els seus objectius. Oxfam Intermon elabora l’estratègia comunicativa de manera interna.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies