Casa Batlló, Premi Impacte Social

Josep Espín,

Casa Batlló, Premi Impacte Social


Premi Impacte Social: Casa Batlló, per Drac & Roses Vídeo dels finalistes dels Premis Impacte 2017 de la categoria social. El guardó de la categoria social va anar a la campanya "Drac & Roses" de la Casa Batlló realitzada en favor del Banc de Sang i Teixits. Una campanya de relacions públiques que uneix el Patrimoni cultural a una acció disruptiva que crea una sinergia entre la història arquitectònica i la donació de sang i a la solidaritat. "Drac & Roses" és una campanya realitzada per Sant Jordi en la qual, per segon any consecutiu, es va vincular l'arquitectura de la Casa Batlló i la llegenda del drac amb una acció de donació de sang per al Banc de Sang i Teixits. 1.300 roses van cobrir la façana de la Casa Batlló i una pluja de pètals va inundar el patí interior. A peu de carrer, una unitat mòbil del Banc de Sang i Teixits, amb personal mèdic especialitzat, va atendre els donants. Els professionals de la comunicació de Casa Batlló estan rere de les estratègies de màrqueting i les accions comunicatives que pretenien acostar-se al públic local. Les altres campanyes classificades com a finalistes van ser:
  • “Catalunya Experience” de l'Agència Catalana de Turisme. Es tracta d’un projecte transmèdia que ha suposat un canvi en la comunicació i en la manera de gestionar-la, ja que es realitza amb la participació dels mateixos catalans, com a prescriptors, i dels visitants, que expliquen les seves experiències durant el seu viatge a Catalunya. Al darrera de Catalunya Experience hi ha un equip de professionals que gestionen la comunicació i el màrqueting.
  • TrailWalker d'Oxfam Intermon, un esdeveniment esportiu per recaptar donatius. Una acció que compta amb la implicació ciutadana per aconseguir els seus objectius. Oxfam Intermon elabora l’estratègia comunicativa de manera interna.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies