Càpsules de formació en 2 hores

Josep Espín,

Càpsules de formació en 2 hores


El proper dia 18 de febrer comença el programa de Càpsules de formació 2016 de l'APPEC. Sessions de dues hores que es faran al Mobile World Centre de Barcelona en dijous i de 18.00 hores a 20.00 hores: 50 minuts de teoria, 20 minuts de pausa cafè i 50 minuts d'aplicació pràctica i experiències.
A sota hi teniu el programa sencer que consta de 8 sessions que es faran els dijous 18/02, 17/03, 21/04, 19/05, 16/06, 15/09, 20/10 i 17/11 al Mobile World Centre (Plaça de Catalunya - Portal de l'Àngel).
Els membres del Col·legi gràcies a la col·laboració amb l'APPEC gaudeixen de preu especial. A l'hora de fer inscripció hauran de facilitar el número de col·legiat/afiliat.
 
SESSIONS OBERTES. L'assistència és oberta a tothom que treballi diàriament amb aquestes eines o que simplement l'interessin. Cada sessió té un cost de 6€ pels associats de l'APPEC, ACPC, AMIC i al Colpublirp i 10€ per als que no en són. Els interessats també us podeu inscriure a totes les sessions de cop amb un cost de 40€ associats i de 65€ no associats.
La sessió adreçada als editors sobre com fer ús de totes les eines de l'iQUIOSC.cat és gratuïta.
Inscriviu-vos a capsules.cat i divertiu-vos aprenent!

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies