Càpsules de formació en 2 hores

Josep Espín,

Càpsules de formació en 2 hores


El proper dia 18 de febrer comença el programa de Càpsules de formació 2016 de l'APPEC. Sessions de dues hores que es faran al Mobile World Centre de Barcelona en dijous i de 18.00 hores a 20.00 hores: 50 minuts de teoria, 20 minuts de pausa cafè i 50 minuts d'aplicació pràctica i experiències.
A sota hi teniu el programa sencer que consta de 8 sessions que es faran els dijous 18/02, 17/03, 21/04, 19/05, 16/06, 15/09, 20/10 i 17/11 al Mobile World Centre (Plaça de Catalunya - Portal de l'Àngel).
Els membres del Col·legi gràcies a la col·laboració amb l'APPEC gaudeixen de preu especial. A l'hora de fer inscripció hauran de facilitar el número de col·legiat/afiliat.
 
SESSIONS OBERTES. L'assistència és oberta a tothom que treballi diàriament amb aquestes eines o que simplement l'interessin. Cada sessió té un cost de 6€ pels associats de l'APPEC, ACPC, AMIC i al Colpublirp i 10€ per als que no en són. Els interessats també us podeu inscriure a totes les sessions de cop amb un cost de 40€ associats i de 65€ no associats.
La sessió adreçada als editors sobre com fer ús de totes les eines de l'iQUIOSC.cat és gratuïta.
Inscriviu-vos a capsules.cat i divertiu-vos aprenent!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies