Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa


Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Consultoria especialitzada busca una persona proactiva, amb ganes de créixer i ajudar a aconseguir els progressos necessaris en sostenibilitat durant la propera dècada, anomenada “la dècada decisiva” per l’ONU. Aquesta persona ha de ser analítica, amb bones habilitats comunicatives, resolutiva, polivalent i organitzada, familiaritzada en la redacció d’informes i memòries tècniques, amb disposició i facilitat pel treball en equip, amb experiència en consultoria, coneixedora de l’estàndard GRI i formació en matèria de responsabilitat social i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa. T’incorporaràs a la solució de sostenibilitat corporativa, un equip amb l’objectiu d’acompanyar a les organitzacions en el procés de transformació amb la finalitat d’incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia.
Quines seran les teves responsabilitats? A l’equip de sostenibilitat corporativa duràs a terme el desenvolupament de projectes de responsabilitat social per a organitzacions privades i públiques on incorporem la comunicació com a element clau en el procés. Entre les teves funcions destaquen: ✓ L’assessorament a empreses en matèria de responsabilitat social ✓ L’assistència en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI ✓ L’elaboració de diagnosi i plans de responsabilitat social ✓ L’elaboració d’estudis i informes ✓ La participació en auditoris de RSC i de memòries de sostenibilitat
Perfil ▪ Formació en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació,  Empresarials, Economia, Dret, Ciències Ambientals, Biologia o similar ▪ Valorable formació específica en RSC: Màster/Postgrau en Sostenibilitat o Responsabilitat Social Corporativa ▪ Coneixement de les guies de Global Reporting Initiative. ▪ Experiència prèvia en: o elaboració de memòries de sostenibilitat segons GRI i Estats d'Informació no Financera o estratègies de sostenibilitat, anàlisis de materialitat i integració dels ODS ▪ Es valoraran coneixements i experiència en finances verdes, en sistemes de gestió ambientals i/o projectes d’impacte social ▪ Domini de l'Excel (amb capacitat per a l'elaboració de gràfics i anàlisi) ▪ Idiomes: català (C1), castellà (C1) i anglès (C1) ▪ Residència a Catalunya
Què et podem oferir? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible ▪ Bon ambient de treball ▪ Incorporació immediata (teletreball) ▪ Projecció i creixement professional ▪ Participació en projectes d’iniciativa social ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h ▪ 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu ▪ Contracte 6+6 amb possibilitats d’estabilitat ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport)
Les persones interessades poden enviar el CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència: Consultor/a Sostenibilitat Corporativa. La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies