Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa


Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Consultoria especialitzada busca una persona proactiva, amb ganes de créixer i ajudar a aconseguir els progressos necessaris en sostenibilitat durant la propera dècada, anomenada “la dècada decisiva” per l’ONU. Aquesta persona ha de ser analítica, amb bones habilitats comunicatives, resolutiva, polivalent i organitzada, familiaritzada en la redacció d’informes i memòries tècniques, amb disposició i facilitat pel treball en equip, amb experiència en consultoria, coneixedora de l’estàndard GRI i formació en matèria de responsabilitat social i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa. T’incorporaràs a la solució de sostenibilitat corporativa, un equip amb l’objectiu d’acompanyar a les organitzacions en el procés de transformació amb la finalitat d’incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia.
Quines seran les teves responsabilitats? A l’equip de sostenibilitat corporativa duràs a terme el desenvolupament de projectes de responsabilitat social per a organitzacions privades i públiques on incorporem la comunicació com a element clau en el procés. Entre les teves funcions destaquen: ✓ L’assessorament a empreses en matèria de responsabilitat social ✓ L’assistència en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI ✓ L’elaboració de diagnosi i plans de responsabilitat social ✓ L’elaboració d’estudis i informes ✓ La participació en auditoris de RSC i de memòries de sostenibilitat
Perfil ▪ Formació en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació,  Empresarials, Economia, Dret, Ciències Ambientals, Biologia o similar ▪ Valorable formació específica en RSC: Màster/Postgrau en Sostenibilitat o Responsabilitat Social Corporativa ▪ Coneixement de les guies de Global Reporting Initiative. ▪ Experiència prèvia en: o elaboració de memòries de sostenibilitat segons GRI i Estats d'Informació no Financera o estratègies de sostenibilitat, anàlisis de materialitat i integració dels ODS ▪ Es valoraran coneixements i experiència en finances verdes, en sistemes de gestió ambientals i/o projectes d’impacte social ▪ Domini de l'Excel (amb capacitat per a l'elaboració de gràfics i anàlisi) ▪ Idiomes: català (C1), castellà (C1) i anglès (C1) ▪ Residència a Catalunya
Què et podem oferir? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible ▪ Bon ambient de treball ▪ Incorporació immediata (teletreball) ▪ Projecció i creixement professional ▪ Participació en projectes d’iniciativa social ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h ▪ 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu ▪ Contracte 6+6 amb possibilitats d’estabilitat ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport)
Les persones interessades poden enviar el CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència: Consultor/a Sostenibilitat Corporativa. La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies