Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sostenibilitat corporativa


Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Consultoria especialitzada busca una persona proactiva, amb ganes de créixer i ajudar a aconseguir els progressos necessaris en sostenibilitat durant la propera dècada, anomenada “la dècada decisiva” per l’ONU. Aquesta persona ha de ser analítica, amb bones habilitats comunicatives, resolutiva, polivalent i organitzada, familiaritzada en la redacció d’informes i memòries tècniques, amb disposició i facilitat pel treball en equip, amb experiència en consultoria, coneixedora de l’estàndard GRI i formació en matèria de responsabilitat social i que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa. T’incorporaràs a la solució de sostenibilitat corporativa, un equip amb l’objectiu d’acompanyar a les organitzacions en el procés de transformació amb la finalitat d’incorporar la sostenibilitat en la seva estratègia.
Quines seran les teves responsabilitats? A l’equip de sostenibilitat corporativa duràs a terme el desenvolupament de projectes de responsabilitat social per a organitzacions privades i públiques on incorporem la comunicació com a element clau en el procés. Entre les teves funcions destaquen: ✓ L’assessorament a empreses en matèria de responsabilitat social ✓ L’assistència en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI ✓ L’elaboració de diagnosi i plans de responsabilitat social ✓ L’elaboració d’estudis i informes ✓ La participació en auditoris de RSC i de memòries de sostenibilitat
Perfil ▪ Formació en Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació,  Empresarials, Economia, Dret, Ciències Ambientals, Biologia o similar ▪ Valorable formació específica en RSC: Màster/Postgrau en Sostenibilitat o Responsabilitat Social Corporativa ▪ Coneixement de les guies de Global Reporting Initiative. ▪ Experiència prèvia en: o elaboració de memòries de sostenibilitat segons GRI i Estats d'Informació no Financera o estratègies de sostenibilitat, anàlisis de materialitat i integració dels ODS ▪ Es valoraran coneixements i experiència en finances verdes, en sistemes de gestió ambientals i/o projectes d’impacte social ▪ Domini de l'Excel (amb capacitat per a l'elaboració de gràfics i anàlisi) ▪ Idiomes: català (C1), castellà (C1) i anglès (C1) ▪ Residència a Catalunya
Què et podem oferir? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible ▪ Bon ambient de treball ▪ Incorporació immediata (teletreball) ▪ Projecció i creixement professional ▪ Participació en projectes d’iniciativa social ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Jornada completa en horari flexible. Divendres de 8h a 15h ▪ 4 setmanes de jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu ▪ Contracte 6+6 amb possibilitats d’estabilitat ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport)
Les persones interessades poden enviar el CV a jespin@mktcom.cat indicant la referència: Consultor/a Sostenibilitat Corporativa. La Borsa de Treball és un servei exclusiu per a membres del Col·legi.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies