Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques

Josep Espín,

Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques


Iniciem activitat digital en 2001 i actualment oferim serveis de: Disseny i Desenvolupament web, Plataformes a mesura, Publicitat Online: Campanyes SEM Push & Pull, SEO, Campanyes i gestió en xarxes socials, email Màrqueting, presència de marca en mitjans, imatge corporativa, publicitat display en mitjans afins. Per a donar suport a les accions de Màrqueting i Comunicació busquem una persona que vulgui implicar-se en els variats projectes de la nostra agència com una persona més en l'equip. Pensem en una persona que sàpiga organitzar-se i que assumeixi responsabilitat en la seva parcel·la de treball. ja que són projectes per a clients reals. S'encarregarà de: Donar suport a l'equip en totes les tasques (xarxes socials, blogs, presentacions, redacció continguts temàtics, textos emailing, etc.) Recerca de mercat i cercador de promocions a través Internet Alta domini de Microsoft Office sobretot Power Point i Excel. Alt domini d'ús de xarxes socials Amb perfecte domini de l'espanyol escrit i parlat Persona organitzada i estructurada / Treballadora / Dinàmica / Que no tingui por de parlar per telèfon / Si pot ser amb experiència mínima. Persona capaç de complir un timing setmanal de tasques estipulat Persona motivada a aprendre, conèixer el funcionament d'una agència i col·laborar en equip. Preferiblement resident a Barcelona Conveni universitari de 6 mesos de durada prorrogable. Jornada de 5 hores durant els matins Alta en la Seguretat Social Enviar CV a: janalarcon@grupobit.com[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies