Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques

Josep Espín,

Agència de Comunicació i màrqueting online busca estudiant en pràctiques


Iniciem activitat digital en 2001 i actualment oferim serveis de: Disseny i Desenvolupament web, Plataformes a mesura, Publicitat Online: Campanyes SEM Push & Pull, SEO, Campanyes i gestió en xarxes socials, email Màrqueting, presència de marca en mitjans, imatge corporativa, publicitat display en mitjans afins. Per a donar suport a les accions de Màrqueting i Comunicació busquem una persona que vulgui implicar-se en els variats projectes de la nostra agència com una persona més en l'equip. Pensem en una persona que sàpiga organitzar-se i que assumeixi responsabilitat en la seva parcel·la de treball. ja que són projectes per a clients reals. S'encarregarà de: Donar suport a l'equip en totes les tasques (xarxes socials, blogs, presentacions, redacció continguts temàtics, textos emailing, etc.) Recerca de mercat i cercador de promocions a través Internet Alta domini de Microsoft Office sobretot Power Point i Excel. Alt domini d'ús de xarxes socials Amb perfecte domini de l'espanyol escrit i parlat Persona organitzada i estructurada / Treballadora / Dinàmica / Que no tingui por de parlar per telèfon / Si pot ser amb experiència mínima. Persona capaç de complir un timing setmanal de tasques estipulat Persona motivada a aprendre, conèixer el funcionament d'una agència i col·laborar en equip. Preferiblement resident a Barcelona Conveni universitari de 6 mesos de durada prorrogable. Jornada de 5 hores durant els matins Alta en la Seguretat Social Enviar CV a: janalarcon@grupobit.com[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies