Acord de col·laboració amb Zonetacts

Josep Espín,

Acord de col·laboració amb Zonetacts


Zonetacts és una app revolucionària basada en converses geolocalitzades entre persones properes i sense necessitat que es coneguin prèviament. Una comunicació natural tal com faríem sense eines tecnològiques: quan acabem la conversa, desapareix. Per descobrir una nova manera de relacionar-te amb els demés, només necessites tenir Zonetacts. Permet que trobis gent rellevant per tu, sigui perquè ara mateix està a prop teu o perquè esteu en un mateix xat que us interessa. Alguns dels valors diferencials de Zonetacts sobre altres apps de xat són:
  • La cura de la teva PRIVADESA (no comparteixes  mai el teu telèfon ni dades de contacte amb ningú)
  • Els xats poden estar GEOLOCALITZATS en un lloc perquè les persones que siguin allà puguin entrar i sortir del xat.
  • Maximitza les OPORTUNITATS de connectar amb gent que t’interessa (sigui pel lloc o per compartir la mateixa conversa).
  A partir d’avui mateix, ja pots descarregar-la, des del teu dispositiu Apple o Android, i entrar al grup de xat del Col·legi (dins l’app, anar a l'apartat Discover -> clic al banner del Col·legi) per trobar-hi altres membres del Col·legi i professionals de la comunicació de Catalunya amb qui treballar i trobar oportunitats de negoci. Al xat del Col·legi podràs realitzar accions de networking, trobar professionals per compartir projectes, trobar talent a la teva zona i altres possibilitats professionals.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies