Acord de col·laboració amb Zonetacts

Josep Espín,

Acord de col·laboració amb Zonetacts


Zonetacts és una app revolucionària basada en converses geolocalitzades entre persones properes i sense necessitat que es coneguin prèviament. Una comunicació natural tal com faríem sense eines tecnològiques: quan acabem la conversa, desapareix. Per descobrir una nova manera de relacionar-te amb els demés, només necessites tenir Zonetacts. Permet que trobis gent rellevant per tu, sigui perquè ara mateix està a prop teu o perquè esteu en un mateix xat que us interessa. Alguns dels valors diferencials de Zonetacts sobre altres apps de xat són:
  • La cura de la teva PRIVADESA (no comparteixes  mai el teu telèfon ni dades de contacte amb ningú)
  • Els xats poden estar GEOLOCALITZATS en un lloc perquè les persones que siguin allà puguin entrar i sortir del xat.
  • Maximitza les OPORTUNITATS de connectar amb gent que t’interessa (sigui pel lloc o per compartir la mateixa conversa).
  A partir d’avui mateix, ja pots descarregar-la, des del teu dispositiu Apple o Android, i entrar al grup de xat del Col·legi (dins l’app, anar a l'apartat Discover -> clic al banner del Col·legi) per trobar-hi altres membres del Col·legi i professionals de la comunicació de Catalunya amb qui treballar i trobar oportunitats de negoci. Al xat del Col·legi podràs realitzar accions de networking, trobar professionals per compartir projectes, trobar talent a la teva zona i altres possibilitats professionals.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies