6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat

Josep Espín,

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat


Dimarts, 21 de novembre de 2017. La Pedrera de Barcelona. (Provença, 261-265) Els membres del Col·legi disposaran d'un 30% de descompte a la tarifa d'inscripció. No et perdis aquesta oportunitat! La Jornada Internacional de mitjans de proximitat, organitzada per l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació AMIC, tractarà sobre conceptes com les tendències i la innovació digital, el nou periodisme, les relacions amb l'audiència o l'evolució del periodisme teòric. El mapa dels mitjans de comunicació arreu del món està canviant ràpidament i els mitjans d’informació de proximitat guanyen lideratge informatiu davant els grans mitjans tradicionals. A nivell mundial, EEUU i els països nòrdics són les zones més avançades del sector. Per aquest motiu, a aquesta sisena edició de la Jornada es convidaran experts d’ambdues regions per a conèixer de primera mà com han passat aquests anys de canvis tecnològics, com veuen el futur de la premsa de proximitat, quines han sigut les seves experiències i quines oportunitats visualitzen al sector. Hi participaran com a ponents Damian Radcliffe, Carmina Crusafon, Rosalía Lloret, Genís Roca, Sílvia Majó, Pepe Cerezo, Ismael Nafría, Eva Domínguez, Lars Rosenblad, Andreu Casero i Lluís Costa. L’experiència internacional es veurà reforçada per la presentació del projecte “Aula d’Innovació i Creativitat per a mitjans de proximitat”. Aquest projecte és resultat del primer premi de recerca de l’AMIC que va guanyar la Dra. Carmina Crusafon amb la proposta d’analitzar els casos d’èxit en models de negoci d’empreses editores de mitjans de proximitat en tres mercats internacionals (EEUU, Gran Bretanya i França). Pots trobar més informació a la pàgina oficial de Jornada Internacional de mitjans de proximitat Amic Media. Si ets professional, inscriu-te aquí. Si ets estudiant, inscriure't aquí. Pots trobar el programa complet al següent enllaç. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies