6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat

Josep Espín,

6a Jornada Internacional de mitjans de proximitat


Dimarts, 21 de novembre de 2017. La Pedrera de Barcelona. (Provença, 261-265) Els membres del Col·legi disposaran d'un 30% de descompte a la tarifa d'inscripció. No et perdis aquesta oportunitat! La Jornada Internacional de mitjans de proximitat, organitzada per l’Associació de Mitjans d'Informació i Comunicació AMIC, tractarà sobre conceptes com les tendències i la innovació digital, el nou periodisme, les relacions amb l'audiència o l'evolució del periodisme teòric. El mapa dels mitjans de comunicació arreu del món està canviant ràpidament i els mitjans d’informació de proximitat guanyen lideratge informatiu davant els grans mitjans tradicionals. A nivell mundial, EEUU i els països nòrdics són les zones més avançades del sector. Per aquest motiu, a aquesta sisena edició de la Jornada es convidaran experts d’ambdues regions per a conèixer de primera mà com han passat aquests anys de canvis tecnològics, com veuen el futur de la premsa de proximitat, quines han sigut les seves experiències i quines oportunitats visualitzen al sector. Hi participaran com a ponents Damian Radcliffe, Carmina Crusafon, Rosalía Lloret, Genís Roca, Sílvia Majó, Pepe Cerezo, Ismael Nafría, Eva Domínguez, Lars Rosenblad, Andreu Casero i Lluís Costa. L’experiència internacional es veurà reforçada per la presentació del projecte “Aula d’Innovació i Creativitat per a mitjans de proximitat”. Aquest projecte és resultat del primer premi de recerca de l’AMIC que va guanyar la Dra. Carmina Crusafon amb la proposta d’analitzar els casos d’èxit en models de negoci d’empreses editores de mitjans de proximitat en tres mercats internacionals (EEUU, Gran Bretanya i França). Pots trobar més informació a la pàgina oficial de Jornada Internacional de mitjans de proximitat Amic Media. Si ets professional, inscriu-te aquí. Si ets estudiant, inscriure't aquí. Pots trobar el programa complet al següent enllaç. [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies