4ª edició Concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

4ª edició Concurs de Joves Creatius


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, convoquen la 4ª edició del Concurs de Joves Creatius, que compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Obra Social Fundació “La Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign.

El certamen va adreçat als membres del Col·legi i a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques d’Universitats catalanes que compleixin el requisit de tenir entre 18 i 30 anys.

Després del gran èxit de participació de l’edició anterior, on 150 equips van presentar les seves gràfiques, torna aquest concurs sota l’eslògan ”Cànnabis, una mirada crítica”. Una iniciativa que pretén promoure la creativitat i el talent dels joves a partir de l’elaboració d’una campanya publicitària de sensibilització contra les drogues composta per una gràfica, una falca i un espot.

A diferència de l’edició anterior, no només hi haurà un únic guanyador, sinó que s’atorgaran tres premis en metàl·lic de 1.500€, 1.000€ i 500 € a les tres millors campanyes. Així mateix, el primer premi, tindrà el privilegi de veure les seves peces en diferents mitjans publicitaris. La data límit d’entrega de la campanya és el 15 de maig i el lliurament dels premis serà el 18 de juny al Palau Robert.

Consulta les bases del concurs i el briefing de la campanya.

Cartell

Full d'Inscripció

Per a més informació contacta amb el Col·legi: enviant un mail a jespin@colpublirp.com  o trucant al 93 451 30 69

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies