4ª edició Concurs de Joves Creatius

Josep Espín,

4ª edició Concurs de Joves Creatius


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i l'Ajuntament de Barcelona, convoquen la 4ª edició del Concurs de Joves Creatius, que compta amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, l’Obra Social Fundació “La Caixa”, JC Decaux i Nouvolodesign.

El certamen va adreçat als membres del Col·legi i a estudiants de Publicitat i Relacions Públiques d’Universitats catalanes que compleixin el requisit de tenir entre 18 i 30 anys.

Després del gran èxit de participació de l’edició anterior, on 150 equips van presentar les seves gràfiques, torna aquest concurs sota l’eslògan ”Cànnabis, una mirada crítica”. Una iniciativa que pretén promoure la creativitat i el talent dels joves a partir de l’elaboració d’una campanya publicitària de sensibilització contra les drogues composta per una gràfica, una falca i un espot.

A diferència de l’edició anterior, no només hi haurà un únic guanyador, sinó que s’atorgaran tres premis en metàl·lic de 1.500€, 1.000€ i 500 € a les tres millors campanyes. Així mateix, el primer premi, tindrà el privilegi de veure les seves peces en diferents mitjans publicitaris. La data límit d’entrega de la campanya és el 15 de maig i el lliurament dels premis serà el 18 de juny al Palau Robert.

Consulta les bases del concurs i el briefing de la campanya.

Cartell

Full d'Inscripció

Per a més informació contacta amb el Col·legi: enviant un mail a jespin@colpublirp.com  o trucant al 93 451 30 69

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies