2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal

Josep Espín,

2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal


Dia de la Premsa Comarcal Divendres, 13 de novembre de 2015, a les 10.30 h Sala Moragues del Born Centre Cultural de Barcelona

L'ACPC es complau a convidar-vos a la 2ª Edició del Dia de la Premsa Comarcal, on els col·legiats podran assistir gratuïtament. El programa de l'acte és el següent:

10.30 h a 11.00 h INSCRIPCIONS

11.00 h OBERTURA a càrrec de CARLES AYATS, President de Premsa Comarcal, i presentació dels actes i logotip del trenta-cinquè aniversari de l'ACPC

11.15 h PRESENTACIÓ DE LA SEGONA EDICIÓ DEL DIA DE LA PREMSA COMARCAL a càrrec del periodista LLUCIÀ FERRER

11.45 h PRESENTACIÓ del MODEL DE NEGOCI DE LA PREMSA COMARCAL, a càrrec d’ENRIC YARZA, de Media Hotline

12.00 h TAULA DE DEBAT amb: JAIR DOMÍNGUEZ, periodista, guionista i col·laborador del programa La Segona Hora de RAC 1 JORDI DE MIQUEL, president de The Colours Box i vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya JORDI MOLET, director general d’El 9 Nou i de Premsa d’Osona ALBERT SÁEZ, director adjunt del diari El Periódico de Catalunya

13.00 h PONÈNCIA DE CLOENDA a càrrec de JAUME ROURES, del Grup MediaPro

13.50 h CLAUSURA DE L’ACTE, a càrrec de GERARDO PISARELLO, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona

Cal confirmar assistència abans del dia 10 de novembre a sita@premsacomarcal.cat ja que l'aforament és limitat.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies