2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal

Josep Espín,

2ª Edició Dia de la Premsa Comarcal


Dia de la Premsa Comarcal Divendres, 13 de novembre de 2015, a les 10.30 h Sala Moragues del Born Centre Cultural de Barcelona

L'ACPC es complau a convidar-vos a la 2ª Edició del Dia de la Premsa Comarcal, on els col·legiats podran assistir gratuïtament. El programa de l'acte és el següent:

10.30 h a 11.00 h INSCRIPCIONS

11.00 h OBERTURA a càrrec de CARLES AYATS, President de Premsa Comarcal, i presentació dels actes i logotip del trenta-cinquè aniversari de l'ACPC

11.15 h PRESENTACIÓ DE LA SEGONA EDICIÓ DEL DIA DE LA PREMSA COMARCAL a càrrec del periodista LLUCIÀ FERRER

11.45 h PRESENTACIÓ del MODEL DE NEGOCI DE LA PREMSA COMARCAL, a càrrec d’ENRIC YARZA, de Media Hotline

12.00 h TAULA DE DEBAT amb: JAIR DOMÍNGUEZ, periodista, guionista i col·laborador del programa La Segona Hora de RAC 1 JORDI DE MIQUEL, president de The Colours Box i vicedegà del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya JORDI MOLET, director general d’El 9 Nou i de Premsa d’Osona ALBERT SÁEZ, director adjunt del diari El Periódico de Catalunya

13.00 h PONÈNCIA DE CLOENDA a càrrec de JAUME ROURES, del Grup MediaPro

13.50 h CLAUSURA DE L’ACTE, a càrrec de GERARDO PISARELLO, primer tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona

Cal confirmar assistència abans del dia 10 de novembre a sita@premsacomarcal.cat ja que l'aforament és limitat.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies