#12. Social Media Marketing on Retail!

Josep Espín,

#12. Social Media Marketing on Retail!


#12. Social Media Marketing on Retail! Dijous, 26 d'abril de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te aquí La indústria de la moda és un dels grans sectors en treure gran rendiment en les seves estratègies a Social Media, i a la vegada, en l'aprofitament d'aquestes plataformes com a nous canals de venda. En aquest, i tots els sectors, tenir una estratègia acurada a xarxes socials ha esdevingut una necessitat per enfortir la relació entre marca i client, escoltar activament a les nostres comunitats, a la vegada en la generació d'oportunitats de co-creació de continguts amb els nostres clients i usuaris. El Social Media s’utilitza com a part de l’estratègia d’Inbound Marketing obtenint un resultat que es pot mesurar segons el tràfic, els leads i els guanys obtinguts. Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Tumblr, Blocs són doncs eines, ara per ara ,imprescindibles! Però... quins canals són els més utilitzats? En relació a quines estratègies i quins objectius? Són eficients per transformar la connexió en venda? Amb quines eines podem comptar? Quina incidència té en el món de la moda l’ús dels influencers? Donarem resposta a aquestes qüestions i a les que es plantegin en la propera sessió d’#ElMirador, moderada per Marc Elena, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, en la que comptarem amb Ivan Monells, co-founder i COO de Brava Fabrics, Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roiki Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon.   Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roik És co-fundadora i l’actual CEO de Roik, una marca de carteres amb un disseny super-slim molt innovador. Centrats en una estratègia de màrqueting digital han arribat a més de 18 milions de persones a Europa i han venut més de 40.000 unitats. Anteriorment, va treballar com a directora d'operacions i adjunta a Direcció General a Sonpura, responsable de desenvolupament de negoci a la Fundació Politècnica de Catalunya. També compta amb experiència en la direcció d'operacions a l'empresa Bayer. És graduada en Enginyeria Industrial per la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya). Posteriorment va estudiar Administració i Gestió de Projectes a Berkeley University, Califòrnia i finances a EADA. ivan-monells   Ivan Monells, co-fundador i COO de Brava Fabrics És el co-fundador de Brava Fabrics, una start up d'e-commerce nascuda a Barcelona. Monells s'encarrega del Marketing Digital, les operacions i els sistemes de la marca des de l'any 2014, quan es va crear. Anteriorment, va treballar com a IT Project Manager i Controller Administratiu de Compres a Embutidos Monells SA. A més, l'any 2005 va fundar l'start up Trabajillos.es i el 2006 va crear una segona start up, CRM Partners. mauri-carrio   Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon Treballa des de fa 5 anys al departament de Màrqueting d'Amer Sports Corporation. És responsable de comunicació de marques de roba esportiva tècnica com Salomon o Wilson a Espanya, Portugal i Andorra. Des del 2006 fins al 2013 havia treballat al departament de comptes de la mateixa empresa, Amer Sports Corporation. És graduat en Economia per la Universitat Pompeu Fabra i va cursar diversos posts-graus en Credit Management i Digital Màrqueting a la UPF i La Salle.[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies