#12. Social Media Marketing on Retail!

Josep Espín,

#12. Social Media Marketing on Retail!


#12. Social Media Marketing on Retail! Dijous, 26 d'abril de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te aquí La indústria de la moda és un dels grans sectors en treure gran rendiment en les seves estratègies a Social Media, i a la vegada, en l'aprofitament d'aquestes plataformes com a nous canals de venda. En aquest, i tots els sectors, tenir una estratègia acurada a xarxes socials ha esdevingut una necessitat per enfortir la relació entre marca i client, escoltar activament a les nostres comunitats, a la vegada en la generació d'oportunitats de co-creació de continguts amb els nostres clients i usuaris. El Social Media s’utilitza com a part de l’estratègia d’Inbound Marketing obtenint un resultat que es pot mesurar segons el tràfic, els leads i els guanys obtinguts. Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest, Instagram, Tumblr, Blocs són doncs eines, ara per ara ,imprescindibles! Però... quins canals són els més utilitzats? En relació a quines estratègies i quins objectius? Són eficients per transformar la connexió en venda? Amb quines eines podem comptar? Quina incidència té en el món de la moda l’ús dels influencers? Donarem resposta a aquestes qüestions i a les que es plantegin en la propera sessió d’#ElMirador, moderada per Marc Elena, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, en la que comptarem amb Ivan Monells, co-founder i COO de Brava Fabrics, Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roiki Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon.   Rosa Soriano, co-fundadora i CEO de Roik És co-fundadora i l’actual CEO de Roik, una marca de carteres amb un disseny super-slim molt innovador. Centrats en una estratègia de màrqueting digital han arribat a més de 18 milions de persones a Europa i han venut més de 40.000 unitats. Anteriorment, va treballar com a directora d'operacions i adjunta a Direcció General a Sonpura, responsable de desenvolupament de negoci a la Fundació Politècnica de Catalunya. També compta amb experiència en la direcció d'operacions a l'empresa Bayer. És graduada en Enginyeria Industrial per la UPC (Universitat Politècnica de Catalunya). Posteriorment va estudiar Administració i Gestió de Projectes a Berkeley University, Califòrnia i finances a EADA. ivan-monells   Ivan Monells, co-fundador i COO de Brava Fabrics És el co-fundador de Brava Fabrics, una start up d'e-commerce nascuda a Barcelona. Monells s'encarrega del Marketing Digital, les operacions i els sistemes de la marca des de l'any 2014, quan es va crear. Anteriorment, va treballar com a IT Project Manager i Controller Administratiu de Compres a Embutidos Monells SA. A més, l'any 2005 va fundar l'start up Trabajillos.es i el 2006 va crear una segona start up, CRM Partners. mauri-carrio   Mauri Carrió, Digital Marketing de Salomon Treballa des de fa 5 anys al departament de Màrqueting d'Amer Sports Corporation. És responsable de comunicació de marques de roba esportiva tècnica com Salomon o Wilson a Espanya, Portugal i Andorra. Des del 2006 fins al 2013 havia treballat al departament de comptes de la mateixa empresa, Amer Sports Corporation. És graduat en Economia per la Universitat Pompeu Fabra i va cursar diversos posts-graus en Credit Management i Digital Màrqueting a la UPF i La Salle.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies