XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell

Josep Espín,

XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell


Aquest any es celebra la 18ª Edició del Drac Novell, la més internacional fins ara. El principal objectiu és premiar els treballs realitzats per estudiants, que posaran de manifest la qualitat de la formació impartida per les universitats i escoles de publicitat i comunicació. Alhora es pretén apropar els futurs professionals en comunicació a les agències i al món professional donant a conèixer les seves creacions i treballs. La participació és internacional i gratuïta, a més d’estar limitada a estudiants i ex alumnes de fins a dos anys després d’ésser graduats.

Aquest 2015 té lloc a la Universitat Rovira i Virgili, ubicada a Tarragona, els dies 26 i 27 de novembre.

Durant els dos dies que dura el festival, els assistents podran assistir a conferències sobre publicitat, a tallers, a la projecció d’un shortlist de les peces presentades al concurs i, finalment, al lliurament de premis.

L’entitat organitzadora és l’Associació Empresarial de Publicitat, que aposta per la formació de les noves generacions. La AEP demostra el seu compromís amb el sector empresarial publicitari presentant el talent dels joves i futurs professionals a través d’aquest concurs.

El DNI rep el suport de la Generalitat de Catalunya, i la col•laboració de les agències Zenith, Innuo, Aftershare.tv, Manifiesto i Grupo BBDO&proximity.

Pots participar a diferents categories com ara ràdio, TV, peça gràfica, suports interactius, branded content o creativitat en 24h. Les dates límits d’enviament varien depenent la modalitat. Pots consultar les bases i dates fent click a l’enllaç. També trobaràs el programa i més informació del concurs.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies