XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell

Josep Espín,

XVIII Festival Internacional de Publicitat Drac Novell


Aquest any es celebra la 18ª Edició del Drac Novell, la més internacional fins ara. El principal objectiu és premiar els treballs realitzats per estudiants, que posaran de manifest la qualitat de la formació impartida per les universitats i escoles de publicitat i comunicació. Alhora es pretén apropar els futurs professionals en comunicació a les agències i al món professional donant a conèixer les seves creacions i treballs. La participació és internacional i gratuïta, a més d’estar limitada a estudiants i ex alumnes de fins a dos anys després d’ésser graduats.

Aquest 2015 té lloc a la Universitat Rovira i Virgili, ubicada a Tarragona, els dies 26 i 27 de novembre.

Durant els dos dies que dura el festival, els assistents podran assistir a conferències sobre publicitat, a tallers, a la projecció d’un shortlist de les peces presentades al concurs i, finalment, al lliurament de premis.

L’entitat organitzadora és l’Associació Empresarial de Publicitat, que aposta per la formació de les noves generacions. La AEP demostra el seu compromís amb el sector empresarial publicitari presentant el talent dels joves i futurs professionals a través d’aquest concurs.

El DNI rep el suport de la Generalitat de Catalunya, i la col•laboració de les agències Zenith, Innuo, Aftershare.tv, Manifiesto i Grupo BBDO&proximity.

Pots participar a diferents categories com ara ràdio, TV, peça gràfica, suports interactius, branded content o creativitat en 24h. Les dates límits d’enviament varien depenent la modalitat. Pots consultar les bases i dates fent click a l’enllaç. També trobaràs el programa i més informació del concurs.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies