Xerrada- Networking amb Elisenda Estanyol

Josep Espín,

Xerrada- Networking amb Elisenda Estanyol


Xerrada- Networking: “Creativitat en Relacions Públiques”

A càrrec d’Elisenda Estanyol, guanyadora del premi Prat Gaballí 2014 en l’àmbit de les Relacions Públiques. Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i professora de la UOC i UPF.

Dijous, 26 de novembre de 2015 19 h Seu Col·legial (c/ València, 227, 1er 1a)

La creativitat és un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l’hora d’escollir una consultora de comunicació i relacions públiques. També és una de les competències que es requereixen als professionals que hi treballen. Tot i així, la percepció de la creativitat dins del sector encara està envoltada de certs estereotips. És cert que s’associa només la creativitat a la comunicació adreçada al consumidor?

Elisenda Estanyol ens parlarà de quines tècniques de creativitat s’utilitzen actualment en l’àmbit de la comunicació corporativa i ens presentarà un decàleg sobre com podria millorar-se la gestió de la creativitat en el sector de les Relacions Públiques.

Sobre Elisenda Estanyol Linkedin

Doctora en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i Premi Prat Gaballí 2015 en l’àmbit de les Relacions Públiques per la seva tesi titulada “Percepció i gestió de la creativitat en els empreses consultores de comunicació i relacions publiques”.

És professora de publicitat i relacions públiques a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), a l’IDEC i a l’Istituto Europeo di Design (IED).

Abans d’incorporar-se a l’àmbit acadèmic, va treballar durant més de deu anys en consultores de comunicació i relacions públiques com Llorente & Cuenca, i Hill & Knowlton. També als departaments de Comunicació del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l’Edificació de Barcelona (CAATEEB) i del Grup DiR.

Inscripcions: La inscripció és gratuïta i cal fer-ho a través del següent formulari.

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies