Xerrada- Networking amb Elisenda Estanyol

Josep Espín,

Xerrada- Networking amb Elisenda Estanyol


Xerrada- Networking: “Creativitat en Relacions Públiques”

A càrrec d’Elisenda Estanyol, guanyadora del premi Prat Gaballí 2014 en l’àmbit de les Relacions Públiques. Doctora en Publicitat i Relacions Públiques i professora de la UOC i UPF.

Dijous, 26 de novembre de 2015 19 h Seu Col·legial (c/ València, 227, 1er 1a)

La creativitat és un dels criteris que tenen en compte les empreses client a l’hora d’escollir una consultora de comunicació i relacions públiques. També és una de les competències que es requereixen als professionals que hi treballen. Tot i així, la percepció de la creativitat dins del sector encara està envoltada de certs estereotips. És cert que s’associa només la creativitat a la comunicació adreçada al consumidor?

Elisenda Estanyol ens parlarà de quines tècniques de creativitat s’utilitzen actualment en l’àmbit de la comunicació corporativa i ens presentarà un decàleg sobre com podria millorar-se la gestió de la creativitat en el sector de les Relacions Públiques.

Sobre Elisenda Estanyol Linkedin

Doctora en Publicitat i Relacions Públiques per la UAB i Premi Prat Gaballí 2015 en l’àmbit de les Relacions Públiques per la seva tesi titulada “Percepció i gestió de la creativitat en els empreses consultores de comunicació i relacions publiques”.

És professora de publicitat i relacions públiques a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), a la Universitat Pompeu Fabra (UPF), a l’IDEC i a l’Istituto Europeo di Design (IED).

Abans d’incorporar-se a l’àmbit acadèmic, va treballar durant més de deu anys en consultores de comunicació i relacions públiques com Llorente & Cuenca, i Hill & Knowlton. També als departaments de Comunicació del Col·legi d’Aparelladors, Arquitectes Tècnics i Enginyers de l’Edificació de Barcelona (CAATEEB) i del Grup DiR.

Inscripcions: La inscripció és gratuïta i cal fer-ho a través del següent formulari.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies