Women & Brands

Josep Espín,

Women & Brands


WOMEN & BRANDS  Dijous, 30 de maig de 2019 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h (cafè). L’acte comença a les 9.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)    

El gènere és un tema sensible que la societat està redefinint en els àmbits socials, culturals, polítics i comercials.

Tradicionalment la indústria del màrqueting i la publicitat ha relacionat la dona amb les tasques de la llar i la cura de la família, però el sector, conscient que les coses han canviat, enfoca la comunicació cap a l'apoderament femení. El seu us beneficia a les marques, però perquè sigui efectiu, no s'ha d'utilitzar com una moda, sinó que ha de ser un compromís per incloure la igualtat i l'apoderament femení com a part de la seva filosofia.

Com han d'abordar els avanços en gènere els brand managers, media managers o els creatius publicitaris? Una marca qualsevol de detergent, xocolata o serveis financers, de debò ha de posicionar-se quant a la igualtat de gènere? I què hi ha del risc que es desfermin les crítiques en les xarxes socials, al mínim error que cometin les marques en el seu intent de pujar-se al carro del políticament correcte?

Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Alba Roig, directora de Lewis Spain en la que comptarem amb Bárbara Guinovart,responsable del departament Qualitatiu de l'oficina de Barcelona per a Kantar Insights Division, que ens presentarà les principals conclusions de l’estudi “AdReaction: Getting Gender Right” un estudi sense precedents que revela nous coneixements sobre el paper del gènere en l’estratègia de marca, les creativitats i el media targeting; Helena Marzo, directora creativa independent que presentarà campanyes destacades que estan treballant el tema del gènere i Patricia Miret, directora de comptes a Proximity Barcelona, que explicarà la campanya "La muñeca que eligió conducir" d'Audi, un anunci molt premiat contra el sexisme en el sector de les joguines.

barbara-rodona
Bárbara Guinovart 
Client Director. Responsable departament qualitatiu de l'oficina de Barcelona per Kantar Insights Division.

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona, té més de 20 anys d’experiència en Investigació de Mercats.

Havent treballat per diferents companyies d’investigació porta des de 2006 sent Client Director i la responsable del Departament Qualitatiu de l'oficina de Barcelona per Kantar Insights Division. Ha col·laborat en ponències, seminaris i xarrades en diferents entitats (Aedemo, Club de Màrqueting, ESADE, AED, etc.)

 

helena-marzo_mc

Helena Marzo

Directora Creativa Independent

Helena Marzo és experta en construcció de marques. És Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i compta amb més de 18 anys d'experiència en departaments creatius d'agències globals com BBDO, JWT, Ogilvy… i agències independents com La Despensa.

Ha treballat per marques com The Glenrothes, Pepsi, Joma, Nestlé Extrafino, Kit Kat, ONU, Aspirina, Marató TV3... ajudant-les en els seus processos estratègics i creant campanyes tant de televisió com  digitals, social media, branded content… La seva feina ha recollit premis a festivals com Cannes Lions, CdeC Club de Creatius, El Sol Festival Iberoamericà o Best Awards. El 2017 va ser membre del jurat del CdeC i directora creativa i curadora del Festival de Comunicació i Innovació Sitges Next. Actualment també és professora de redacció creativa a la Barcelona School of Creativity.   patricia-rodona Patricia Miret Directora de Comptes a Proximity Barcelona

Llicenciada & MBA per ESADE, és Directora de Comptes de Proximity Barcelona des de l’any 2013, on lidera un equip de comptes i consultoria per a la gestió del CRM en una empresa del sector automobilístic. Especialista en CRM, Patrícia ha estat Directora d’unitat de negoci de Salvetti & Llombart, empresa especialitzada en estudis de mercat.

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies