Women & Brands

Josep Espín,

Women & Brands


WOMEN & BRANDS  Dijous, 30 de maig de 2019 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h (cafè). L’acte comença a les 9.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)    

El gènere és un tema sensible que la societat està redefinint en els àmbits socials, culturals, polítics i comercials.

Tradicionalment la indústria del màrqueting i la publicitat ha relacionat la dona amb les tasques de la llar i la cura de la família, però el sector, conscient que les coses han canviat, enfoca la comunicació cap a l'apoderament femení. El seu us beneficia a les marques, però perquè sigui efectiu, no s'ha d'utilitzar com una moda, sinó que ha de ser un compromís per incloure la igualtat i l'apoderament femení com a part de la seva filosofia.

Com han d'abordar els avanços en gènere els brand managers, media managers o els creatius publicitaris? Una marca qualsevol de detergent, xocolata o serveis financers, de debò ha de posicionar-se quant a la igualtat de gènere? I què hi ha del risc que es desfermin les crítiques en les xarxes socials, al mínim error que cometin les marques en el seu intent de pujar-se al carro del políticament correcte?

Aquestes i altres qüestions les posarem a debat en la pròxima sessió moderada per Alba Roig, directora de Lewis Spain en la que comptarem amb Bárbara Guinovart,responsable del departament Qualitatiu de l'oficina de Barcelona per a Kantar Insights Division, que ens presentarà les principals conclusions de l’estudi “AdReaction: Getting Gender Right” un estudi sense precedents que revela nous coneixements sobre el paper del gènere en l’estratègia de marca, les creativitats i el media targeting; Helena Marzo, directora creativa independent que presentarà campanyes destacades que estan treballant el tema del gènere i Patricia Miret, directora de comptes a Proximity Barcelona, que explicarà la campanya "La muñeca que eligió conducir" d'Audi, un anunci molt premiat contra el sexisme en el sector de les joguines.

barbara-rodona
Bárbara Guinovart 
Client Director. Responsable departament qualitatiu de l'oficina de Barcelona per Kantar Insights Division.

Llicenciada en Psicologia per la Universitat de Barcelona, té més de 20 anys d’experiència en Investigació de Mercats.

Havent treballat per diferents companyies d’investigació porta des de 2006 sent Client Director i la responsable del Departament Qualitatiu de l'oficina de Barcelona per Kantar Insights Division. Ha col·laborat en ponències, seminaris i xarrades en diferents entitats (Aedemo, Club de Màrqueting, ESADE, AED, etc.)

 

helena-marzo_mc

Helena Marzo

Directora Creativa Independent

Helena Marzo és experta en construcció de marques. És Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i compta amb més de 18 anys d'experiència en departaments creatius d'agències globals com BBDO, JWT, Ogilvy… i agències independents com La Despensa.

Ha treballat per marques com The Glenrothes, Pepsi, Joma, Nestlé Extrafino, Kit Kat, ONU, Aspirina, Marató TV3... ajudant-les en els seus processos estratègics i creant campanyes tant de televisió com  digitals, social media, branded content… La seva feina ha recollit premis a festivals com Cannes Lions, CdeC Club de Creatius, El Sol Festival Iberoamericà o Best Awards. El 2017 va ser membre del jurat del CdeC i directora creativa i curadora del Festival de Comunicació i Innovació Sitges Next. Actualment també és professora de redacció creativa a la Barcelona School of Creativity.   patricia-rodona Patricia Miret Directora de Comptes a Proximity Barcelona

Llicenciada & MBA per ESADE, és Directora de Comptes de Proximity Barcelona des de l’any 2013, on lidera un equip de comptes i consultoria per a la gestió del CRM en una empresa del sector automobilístic. Especialista en CRM, Patrícia ha estat Directora d’unitat de negoci de Salvetti & Llombart, empresa especialitzada en estudis de mercat.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies