VII Edició del Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

VII Edició del Premi Prat Gaballí


El Col·legi va convocar recentment, la setena edició del Premi Prat Gaballí pel foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar dues tesis doctorals d'investigació, una en l'àmbit de la publicitat, i l'altra en el de les relacions públiques, realitzades en el marc de programes de doctorat en comunicació de qualsevol de les universitats espanyoles. Es premiaran aquelles recerques que excel·leixin en les seves aportacions al desenvolupament  de la professió.

La dotació del premi consisteix en un pagament de 1000 euros* a cadascuna de les disciplines. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, les persones premiades gaudiran d’un any de col·legiació gratuïta.

Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el dilluns, 11 de gener de 2016. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de febrer de 2016.

Consulta les bases en aquest enllaç.

Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com

*L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF.

A través d'aquest enllaç podràs descarregar-te el formulari d'inscripció.

En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí 

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies