VII Edició del Premi Prat Gaballí

Josep Espín,

VII Edició del Premi Prat Gaballí


El Col·legi va convocar recentment, la setena edició del Premi Prat Gaballí pel foment de la recerca en Publicitat i Relacions Públiques.

L'objectiu d'aquesta convocatòria és premiar dues tesis doctorals d'investigació, una en l'àmbit de la publicitat, i l'altra en el de les relacions públiques, realitzades en el marc de programes de doctorat en comunicació de qualsevol de les universitats espanyoles. Es premiaran aquelles recerques que excel·leixin en les seves aportacions al desenvolupament  de la professió.

La dotació del premi consisteix en un pagament de 1000 euros* a cadascuna de les disciplines. Així mateix s'editarà en format digital el resum del treball que es distribuirà gratuïtament entre els membres del Col·legi i estarà disponible al nostre web. A més, les persones premiades gaudiran d’un any de col·legiació gratuïta.

Els participants hauran de presentar els treballs a la seu col·legial com a màxim el dilluns, 11 de gener de 2016. La resolució del jurat es farà pública durant el mes de febrer de 2016.

Consulta les bases en aquest enllaç.

Més informació: 93 451 30 69 -  jespin@colpublirp.com

*L’import del premi queda subjecte a les retencions que siguin oportunes d’acord a la normativa sobre IRPF.

A través d'aquest enllaç podràs descarregar-te el formulari d'inscripció.

En el següent enllaç trobaràs la versió digital dels treballs guanyadors de les edicions anteriors: Premi Prat Gaballí 

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies