#3. Transformació digital i multicanalitat

Josep Espín,

#3. Transformació digital i multicanalitat


El Mirador Indiscret La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #3. Transformació digital i multicanalitat  Dijous, 30 de març de 2017, de 9 a 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Inscriu-te

  El pròxim dijous 30 de març torna una nova sessió d'El Mirador Indiscret, la comunicació i el màrqueting sense embuts a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. L'acte finalitzarà a les 10.30 h. En aquest tercer esmorzar, posarem la nostra mirada a la transformació digital per veure com el canvi tecnològic està afectant les empreses que, si volen aprofitar els avantatges que ofereix l’entorn digital, es veuen obligades a fer un canvi en el model de negoci i els processos de treball i a l'hora se'ls obra un univers multicanal per afinar al màxim cada estratègia comunicativa. A la sessió, presentada i moderada per Ferdi Boloix, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarem amb Eduard Amiel, Digital Business Director de Publipress Media; Roger Sendra, strategy director Dentsu Aegis Network i Marta Catasús, Global Media Manager a Desigual . Eduard Amiel (@eduamiel) Digital Business Director a Publipressmedia (Grup Godó) responsable de màrqueting, programàtic, tràfic, operacions i AdTech. Va treballar a Havas Media amb experiència en OFF (sobretot TV) com ON. Ha treballat de la mà de grans anunciants com Danone, Gas Natural, Freixenet.. Especialista en transformació digital,  ha reorganitzat el departament publicitari digital del Grup Godó i la formació digital. . Màster en digital business a The Valley Digital Business School i MBA a ESADE. Roger Sendra (@RogerSendra) roger-sendra Strategy Director a Dentsu Aegis Network on desenvolupa i implementa plans estratègics i s’encarrega del desenvolupament de negoci a Barcelona. Professor de Digital Media Transformation al Institut Superior pel Desenvolupament d’Internet (ISDI) i d'estratègia de comunicació a ESADE. Marta Catasús (@marta_cata) marta-catasus Global Media Manager a Desigual on analitza, planeja i gestiona l'estratègia de mitjans (offline i online) de la marca per a mercats nacionals i internacionals, amb focalització a Europa.   Inscriu-te[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Ayer, 18 de julio de 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, con la colaboración deBoth, Love Rights y REDI, han presentado una nueva edición del Mirador especial dedicada a la inclusión y la diversidad LGTBIQ+.

Ayer 27 de junio en Barcelona, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dentro del marco de los miradores que el Col·legi organiza mensualmente, presentaron los resultados del informe de las principales tendencias de los Premios BCMA 2024 en branded  content.

Este jueves 30 de mayo,  se ha celebrado otra sesión del Mirador, un encuentro mensual que organiza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya en el Palau Robert sobre temas de actualidad y tendencias del sector.

En esta ocasión el Mirador ha centrado su mirada en el impacto de los patrocinios en los eventos deportivos, y ha contado con la participación de Hugo Laborda, Responsable de patrocinios en CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; y Cinto Ajram, Fundador y CEO de CA Sports. Todos ellos bajo la moderación de Jordi  Aragonés, Founder y CEO de El Impacto Sponsorship y miembro del Comité de Apoyo de la Junta de Gobierno del Col·legi.

Modificar cookies