#3. Transformació digital i multicanalitat

Josep Espín,

#3. Transformació digital i multicanalitat


El Mirador Indiscret La Comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #3. Transformació digital i multicanalitat  Dijous, 30 de març de 2017, de 9 a 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona)

Inscriu-te

  El pròxim dijous 30 de març torna una nova sessió d'El Mirador Indiscret, la comunicació i el màrqueting sense embuts a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. L'acte finalitzarà a les 10.30 h. En aquest tercer esmorzar, posarem la nostra mirada a la transformació digital per veure com el canvi tecnològic està afectant les empreses que, si volen aprofitar els avantatges que ofereix l’entorn digital, es veuen obligades a fer un canvi en el model de negoci i els processos de treball i a l'hora se'ls obra un univers multicanal per afinar al màxim cada estratègia comunicativa. A la sessió, presentada i moderada per Ferdi Boloix, membre de la Junta de Govern del Col·legi, comptarem amb Eduard Amiel, Digital Business Director de Publipress Media; Roger Sendra, strategy director Dentsu Aegis Network i Marta Catasús, Global Media Manager a Desigual . Eduard Amiel (@eduamiel) Digital Business Director a Publipressmedia (Grup Godó) responsable de màrqueting, programàtic, tràfic, operacions i AdTech. Va treballar a Havas Media amb experiència en OFF (sobretot TV) com ON. Ha treballat de la mà de grans anunciants com Danone, Gas Natural, Freixenet.. Especialista en transformació digital,  ha reorganitzat el departament publicitari digital del Grup Godó i la formació digital. . Màster en digital business a The Valley Digital Business School i MBA a ESADE. Roger Sendra (@RogerSendra) roger-sendra Strategy Director a Dentsu Aegis Network on desenvolupa i implementa plans estratègics i s’encarrega del desenvolupament de negoci a Barcelona. Professor de Digital Media Transformation al Institut Superior pel Desenvolupament d’Internet (ISDI) i d'estratègia de comunicació a ESADE. Marta Catasús (@marta_cata) marta-catasus Global Media Manager a Desigual on analitza, planeja i gestiona l'estratègia de mitjans (offline i online) de la marca per a mercats nacionals i internacionals, amb focalització a Europa.   Inscriu-te[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies